.

Beantwoord

Opzeggen abonnement + Nummerbehoud

  • 25 October 2012
  • 1 reactie
  • 829 Bekeken

Goedemiddag,

Ik probeerde u net telefonisch te bereiken maar na 7 minuten geen gehoor heb ik opgehangen.

Mijn nieuwe abonnement bij Telfort is vanaf heden ingegaan en het nummerbehoud is in aanvraag. Mijn huidige abonnement bij Simyo wil ik dus per 31-10-2012 stopzette. Op een of andere manier staat de nummerbehoud datum op 30-11-2012. Dit wil ik graag om laten zetten naar eind oktober.

Als ik kijk bij mijn abonnementstatus is het mogelijk om eind oktober stop te zetten maar ik vrees dan voor mijn nummerbehoud.

Kunt u mij hierin adviseren?

Alvast bedankt,
Stefan
icon

Beste antwoord door Alex 26 October 2012, 13:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum StefanZ,

Je nieuwe provider hanteert een opzegtermijn van een maand. Daarom is je aanvraag goedgekeurd voor 30/11/12. Je abonnement zal dan ook automatisch bij Simyo worden opgezegd. Je moet je Simyo abonnement dus niet zelf opzeggen.

Groetjes,

Alex

Reageer