Skip to main content
Beste Simyo medewerk(st)er,



Ik ga overstappen naar een T-Mobile abonnement, dit abonnement gaat in per 1 juli a.s. Mijn Simyo nummer wordt 16 juli over gezet.

Vreemd dat als T-Mobile op 19 juni nummerbehoud aanvraagt dat ik pas een maand later overgezet word.

Betekent dit dat mijn Simyo contract per 16 juli word opgezegd en ik dus nog voor de hele maand juli moet betalen ?

Kost me in dat geval dus dubbele abonnementskosten terwijl ik op een kosteloze overgang had gerekend.



Met vriendelijke groet, Folkert Geurink
Hoi fgeurink, leuk om je weer op het forum te zien :$



Erg jammer dat je gaat overstappen 😞 Ik begrijp dat er verwarring is over je overzetting. Op 16 juli wordt je nummer overgezet. In de aanvraag zie ik dat de overstapdatum 16 juli ook is doorgegeven. Je nieuwe provider heeft geen andere datum opgegeven. Daarbij heb je een maandabonnement. Dit betekent dat je kan overstappen, maar wel rekening moet houden met een maandopzegtermijn.



Je Simyo abonnement loopt dus tot 16 juli. Tot 16 juli betaal je abonnementskosten. Je betaalt niet voor de hele maand juli, omdat je abonnement niet de hele maand doorloopt.



Is je vraag zo duidelijk beantwoord? 🙂
Beste Naomi, helemaal duidelijk !



Ik ben over Simyo algemeen erg tevreden maar op mijn werk adres is de KPN dekking (2G en 3G) heel slecht, zelfs in de gewone kantoorruimtes. Mijn (grote) werkgever werkt met T-Mobile en die hebben daarom een 3G+4G mast bijna voor de deur gezet. Mobiel bereikbaar zijn op werk is belangrijk voor mij. Vandaar mijn overstap.



Met vriendelijke groet, Folkert
Hoi fgeurink,



Bedankt voor je reactie. Dat is volkomen te begrijpen.



Ik hoop dat je onze service de afgelopen jaren kan waarderen. Wie weet tot ziens bij Simyo 🙂

Reageer