.

Beantwoord

Oproep gaat direct naar voicemail

  • 26 February 2014
  • 5 reacties
  • 5081 Bekeken

Sinds een paar dagen worden oproepen soms meteen doorgeschakeld naar mijn voicemail. Ik hoor de telefoon dus niet over gaan. Degene die belt krijgt te horen dat het nummer niet bereikbaar is en dat hij wordt doorgeschakeld. Als ik mijn telefoon uit zet en weer aan doe, ben ik weer gewoon bereikbaar. Dit is een erg vervelend probleem, ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.
icon

Beste antwoord door Dries 28 February 2014, 14:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi DorineR,

Welkom op het forum van Simyo,

Wat raar dat dit gebeurt 😞 Wat voor telefoon gebruik je? Je geeft aan dat als je je telefoon uit zet en weer aan dat je dan wel weer bereikbaar bent. Het doet me daarom sterk vermoeden dat het probleem in je toestel zit. Zou je eens willen proberen om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen? Ik ben erg benieuwd of je dan dezelfde klachten hebt.

Ervaar je dit probleem op één bepaalde locatie of op meerdere locaties?

Zou je willen laten weten wat je bevindingen zijn?
Dank voor je bericht. Ik gebruik een Wolfgang telefoon met Android 4.0.4. Het is lastig controleren met een andere telefoon, omdat het niet altijd gebeurt. Ik heb het op meerdere lokaties ervaren.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Oproepen worden soms direct doorgeschakeld naar mijn voicemail. De telefoon dus gaat niet over. Degene die belt krijgt te horen dat het nummer niet bereikbaar is.
Aaan uit zetten van voicemail en toestel geprobeerd. dit heeft geen resultaat. 
De voice mail eraf proberen te halen. Vanmorgen contact Simyo. Daar constateerde men dat de voice mail er nog steeds op staat. via ##002# eraf gehaald. 
Het effect is dat ik niet meer bereikbaar ben. Men krijgt de mededeling dat het toestel onbereikbaar is. Echter een enkele keer komt de oproep wel binnen. 
Reputatie 2
Badge +6
Dank voor je bericht. Ik gebruik een Wolfgang telefoon met Android 4.0.4. Het is lastig controleren met een andere telefoon, omdat het niet altijd gebeurt. Ik heb het op meerdere lokaties ervaren.

Hoi DorineR,

Ik heb nog steeds sterk het vermoeden dat het door je telefoon komt. Ook omdat je aangeeft dat je op meerdere locaties last hebt van dit probleem. Als het op één locatie was kon ik voor je uitzoeken of het misschien door het netwerk komt, maar dat is dus niet het geval. Als je de simkaart 48 uur in een ander toestel plaatst weet je zeker of het probleem in je simkaart zit of je telefoon. Heb je de mogelijkheid om zo lang een andere telefoon te gebruiken?

Ik heb exact hetzelfde probleem. Oproepen worden soms direct doorgeschakeld naar mijn voicemail. De telefoon dus gaat niet over. Degene die belt krijgt te horen dat het nummer niet bereikbaar is.
Aaan uit zetten van voicemail en toestel geprobeerd. dit heeft geen resultaat. 


De voice mail eraf proberen te halen. Vanmorgen contact Simyo. Daar constateerde men dat de voice mail er nog steeds op staat. via ##002# eraf gehaald. 
Het effect is dat ik niet meer bereikbaar ben. Men krijgt de mededeling dat het toestel onbereikbaar is. Echter een enkele keer komt de oproep wel binnen. 


Hoi Peter koning,

Welkom op het forum :)

Wel vervelend dat je nu helemaal niet meer bereikbaar bent. Ik wil eigenlijk jou ook vragen om een paar dingen uit te zoeken. Heb je op één of meerdere locaties last? Wat voor telefoon gebruik je en wat gebeurt er als je je simkaart 48 uur in een andere telefoon plaatst?

Ik ben benieuwd naar je ondervindingen, laat je weten hoe het is gegaan?

Reageer