.

Beantwoord

Opnieuw nummerbehoud SMS krijgen, kan dit?

  • 16 October 2018
  • 3 reacties
  • 449 Bekeken

Hoi, zou het mogelijk zijn een tweede keer een SMS-code voor nummerbehoud te krijgen?

Ik heb al een tijdje op het oude nummer geen beltegoed meer en, omdat ik toendertijd niet wist dat je gewoon de code op https://simyo.porteren.nl kon invullen, heb ik voor de optie gekozen om via klantnr. m'n oude nummer over te zetten.

Dat is tot nu toe echter helemaal niet gelukt ("De reden opgegeven door je vorige provider is: de combinatie telefoonnummer en klantnummer klopt niet." + ik ben nog bereikbaar op het oude nummer, dus 't is niet afgesloten), en de helpdesk van mijn vorige provider, AH Mobiel Prepaid, kon mij niet verder helpen.

Ik zou het dus graag weer met de SMS-code en deze keer de Porteren website willen proberen.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 17 October 2018, 12:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi zzzleepy,

Welkom op het Simyo Forum!

Jammer dat het niet gelukt is met je klantnummer! Het is helaas niet mogelijk om nog een SMS te ontvangen met de code voor nummerbehoud. Het sms'je wordt 1x verstuurd en de code is 24 uur geldig. Om weer een sms'je te ontvangen, moet er een nieuwe bestelling met nummerbehoud geplaatst worden. Je ontvangt weer het sms'je met de code. Om terug te sms'en, heb je wel beltegoed nodig. Heb je al beltegoed staan op je AH Mobiel Prepaid simkaart?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Ashweeta
Hi zzzleepy,

Welkom op het Simyo Forum!

Jammer dat het niet gelukt is met je klantnummer! Het is helaas niet mogelijk om nog een SMS te ontvangen met de code voor nummerbehoud. Het sms'je wordt 1x verstuurd en de code is 24 uur geldig. Om weer een sms'je te ontvangen, moet er een nieuwe bestelling met nummerbehoud geplaatst worden. Je ontvangt weer het sms'je met de code. Om terug te sms'en, heb je wel beltegoed nodig. Heb je al beltegoed staan op je AH Mobiel Prepaid simkaart?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Ashweeta

Hooi Ashweeta, ik heb inderdaad net beltegoed gezet op mijn AH Mobiel Prepaid simkaart 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Mooi!

Ik heb nu het lopend verzoek geannuleerd. Je kan nu een nieuwe prepaid bestelling met nummerbehoud bestellen via onze website. Je ontvangt opnieuw een sms'je met een code. Het nummerbehoud verzoek wordt na het reageren op het sms'je, wel goed ingediend!

Reageer