Skip to main content

.

Ik heb de fout gemaakt om te reageren op een zogenaamde te winnen prijs IPhone ,

Nu zijn er snachts verschillende sms'jes gestuurd van hoge bedragen naar mij het nr 3050

Nu is mijn beltegoed op,als ik nu opwaardeer,hoe voorkom ik dan dat deze smsdienst mij wederom oplicht?
Via http://www.payinfo.nl/ kunt u dat regelen.
Thanks,inmiddels geregelt.
Hoi isadek38,



Wat vervelend dat je in deze list bent getrapt. Het is erg gelikt gedaan, dus je bent niet de enige die hier in is getrapt! Goed dat je na het advies van Groentjuh je hebt afgemeld voor betaalde sms-diensten 🙂. Mocht je graag willen dat wij een permanente blokkade zetten op deze sms-diensten, dan hoor ik het graag van je 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Groentjuh 🙂!
dank u forumleden & Groentjuh,

ik heb zelf een nokia met windows 7 en kreeg (waarschijlijk via de app scan2pdf) een soortgelijke aanbieding.

Ze vragen of je de IPHONE7 wil testen met een kans om hem te winnen.

Er wordt een webpagina gebruikt die van Apple afkomstig LIJKT

[www.apple.com-limited.gifts/nl2/index.html]

maar na het invullen van je gegevens blijkt pas dat je een GOKabbonnement afsluit

dat je voortaan 50 euro per maand kost.

Ik heb gelukkig niet geantwoord op hun SMS om toe te stemmen.

Zal toch mijn tegoed in de gaten houden, dat er niet alsnog via mijn persoonsgegevens wordt ge-ind
Hoi thyvon,



Wat goed om te lezen dat je ook anderen hiervoor wilt waarschuwen! Sluwe oplichting per sms gebeurt te vaak, dus ik ben blij dat de moeite hebt genomen.



Ik zie dat het met jouw simkaart - in tegenstelling tot nieuwe Simyo klanten - nog wel mogelijk is om te sms'en naar sms-diensten. We kunnen deze optie voor je uitzetten, zodat je géén geld kwijt bent aan premium sms-diensten. Mocht je dit willen, hoef je het maar te zeggen 🙂.



Laat je het weten?



Groetjes, Tiury
Nogmaals hallo, ik heb via payinfo.nl en door direct (persoonlijk) contact op te nemen met simyo en Vodafone alle betalingen via sms-diensten geblokkeerd. Ik blijf me echter verbazen dat een provider in zijn gebruiksvoorwaarden zulk misbruik NIET verbied, of daardoor simpelweg hun abonnement te annuleren:?
Hoi Thyvon,



Wat goed dat je deze stappen hebt genomen om sms-diensten te blokkeren. Ik zie echter nergens terug dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. De optie om gebruik te maken van premium sms-diensten staat op deze aansluiting nog aan. Zal ik het voor je uitzetten? Of ging het om een andere aansluiting?



Bij nieuwe aansluitingen blokkeren we betaaldiensten standaard. Helaas zijn er nog een aantal oudere aansluitingen waarbij het nog niet is geblokkeerd.



Groetjes,

Sean

Reageer