Skip to main content
Waarom heb ik opeens "geen service" meer?

Ben dit probleem al 2 maanden aan het oplossen maar nu blijkt het probleem toch bij jullie te liggen, ondanks dat jullie weigeren enige verantwoording te nemen dat het probleem bij jullie ligt.

Graag zo spoedig een oplossing.
maar nu blijkt het probleem toch bij jullie te liggen.



Waaruit blijkt dit?
Dit blijkt dat ik in meerdere telefoontoestellen op verschillende plaatsen in de randstad deze melding krijg en dat terwijl ik net een nieuwe simkaart heb gekregen, de vorige gaf ook al "geen service". Dus het ligt aan iets dat aan mijn telefoonnummer verbonden zit. En daar ik alles aan mij kant heb geprobeerd ligt het dus aan jullie kant.
Weet je zeker dat het probleem niet zit in het feit dat je bent afgesloten wegens hooggebruik of iets dergelijks, of een onbetaalde rekening of zo?
Nee, het gaat hier om een pre paid card waar genoeg op staat en Simyo zegt dat er niets is geblokkeerd. Dus geen onbetaalde rekening of hoog gebruik.
Hoi RvH,



Ik zie inderdaad al een tijdje geen verbruik met jouw simkaart. De netwerkstatus is actief en je hebt genoeg beltegoed.

Mijns inziens is er ook geen sprake van een kapotte simkaart. De vorige deed het niet meer, dat de nieuwe óók stuk is heb ik nooit meegemaakt.



Voor de zekerheid heb ik je simkaart wel een reset gegeven. Kun je je telefoon opnieuw opstarten en laten weten of dit geholpen heeft?





de leon en Scotsman; dank voor het meedenken!
Momenteel kan ik het niet testen daar de belmodule in mijn auto zit, verstopt achter het dashbord. Van het weekend heb ik pas weer tijd om de auto open te gooien en het kaartje in een echte telefoon te doen. Aangezien deze belmodule in de auto elke keer reset indien de auto wordt gestart kan ik nu wel al vertellen dat hij nog steeds geen reactie geeft. Dit houd in dat hij nog geen sms-jes kan versturen.
Hi RvH,



In je gegevens zie ik dat je inmiddels 2 keer met 1200 hebt gebeld. Dat was waarschijnlijk doordat de reset die ik wilde doen niet afgerond was :(



Uit het feit dat je kon bellen met 1200 -ook al was je simkaart nog geblokkeerd aan onze kant- blijkt dat je verbinding in orde is.



Ik hoor het graag wat er gebeurt als je je simkaart alsnog in een reguliere telefoon test.
Klopt door het mooie weer iets eerder naar huis gegaan en de auto weer opgemaakt en de belmodule met de simkaart er uit gehaald etc...

Daarna heb ik met nummer 1200 gebeld en er is opnieuw een reset gedaan. Hierna deed de kaart het weer en ik kan nu bellen en gebeld worden, dus dat is nu opgelost. Wel jammer dat het probleem dan toch bij jullie ligt en daar niet de verantwoording bij wordt genomen. Ik heb namelijk door een garage me auto open moeten laten gooien en laten onderzoeken of het probleem aan hun product ligt of niet. Dit heeft kosten met zich meegebracht te weten 65 euro, daar het namelijk niet aan hun spullen lag (de belmodule).
Hoi RvH,



Dat is een goede beslissing van je geweest om eerder naar huis te gaan. Zodra het mooi weer is moet je daarvan genieten, vind ik 🙂

Bij het activeren van je nieuwe simkaart heb je te maken gehad met een vertraging op het netwerk van KPN. Daardoor heeft het langer geduurd voordat de nieuwe simkaart actief was. Blijkbaar is daarbij ook iets blijven hangen, wat ze dan later na je telefonische contact hebben rechtgezet. Heel vervelend dat je daar net mee te maken hebt gehad. Excuses daarvoor.

Ik snap dat het voor jou een hele operatie is geweest om je simkaart uit de belmodule te krijgen en er weer in.

Wanneer er met een aansluiting iets aan de hand is, is het om erachter te komen wat er is, vrijwel altijd nodig om de simkaart eruit te halen, en te testen in een ander toestel. Wij zijn alleen verantwoordelijk voor die simkaart. We hebben je de nieuwe simkaart ook kostenloos toegestuurd.

Als jij kosten maakt om je toestel of de belmodule na te laten kijken, dan kunnen we daar helaas niet in tegemoet komen.



Gelukkig kun je weer bellen en gebeld worden onderweg :)



Groetjes,

Charlene

Reageer