Skip to main content
Sinds een paar dagen is mijn mobiel-nummer niet bereikbaar door een meldig op de beller: Onder voorbehoud doorschakelen is aangezet. Op mijn eigen telefoon schijn er een melding: Een oproep is gemist ...... maar krijg geen kans om de oproep aan te nemen. Met een "##002" kan het probleem niet opgelost worden. Ik gebruik momenteel de Huawei P6, maar omzet van de sim-kaart naar een andere teefoon (Nokia 920) wordt het probleem ook niet verholpen. Wat kan ik nu?
Hoi janluo, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je gegevens er even bij gepakt. Ik kan zo niet iets geks zien. Sinds vandaag is je beltegoed wel op. Alleen zou het nog steeds mogelijk moeten zijn om gebeld te worden.



Kunnen meerdere mensen je niet bereiken of is het een specifiek persoon? En zie je in je telefoon staan dat je verbinding hebt met een netwerk? Daarnaast vraag ik mij af of je merkt dat dit gebeurd op een bepaalde plek of meerdere plekken dat je niet bereikbaar bent?



Je simkaart heb ik een reset gegeven. Hierdoor gaat je simkaart zich weer opnieuw aanmelden op het netwerk. Zet je je telefoon eenmalig uit en weer aan? Ook kun je je simkaart even verwijderen uit je telefoon en weer terugplaatsen. Daarbij kun je handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren :)



Daarnaast geef je aan dat je je simkaart hebt getest in een Nokia 920. Kun je aangeven wat er toen precies gebeurde? Ging je telefoon helemaal niet over en zag je alleen dat je een gemiste oproep had of gebeurde er iets anders?



Ik hoor het graag van je.
Beste het Simyo Team,



Ondertussen moest ik een LG smartphone gebruiken met welke er geen probleem bevond.

Vandaag schakel ik de SIM-kaart weer terug op mijn Huawei P6 en het probleem is ook al verdwenen.



Waarschijnlijk is dit verholpen door een Reset van uw Simyo Team?



Met vriendelijke groeten,
Ho janluo,



Nou, wat goed dat het is opgelost! Waar het precies door komt durf ik niet te zeggen, maar zo'n reset werkt soms als een paardenmiddel 🙂. Laat je ons weten of we nog iets voor je kunnen doen?



Groetjes, Tiury

Reageer