.

Beantwoord

ontvangen gesprekken

  • 16 December 2012
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Is het mogelijk om inzicht te krijgen in de nummers die mij bellen?

Met vriendelijk groet,

HH
icon

Beste antwoord door Alex 17 December 2012, 12:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Dat kun je toch terug vinden in je telefoon?
Badge +1
Werd vroeger ook vaak gebeld dan werd er niets gezegd dit gebeurde altijd met een onbekend nummer,
Wat ik vroeger ook ooit gehad heb was elke nacht om drie uur eenfasig die me Belde toen een faxaparaat geleend volgende dag dat bedrijf gebeld met de vraag om hiermee te stoppen dit deed men niet was teveel werk om mijn nummer te verwijderen toen ben ik zwarte pagina's gaan faxen naar bedrijf met onderin een wit vakje met verzoek om te stoppen na de derde dag eindelijk resultaat, ,aar om terug te komen op je vraag als je wilt weten wie je gebeld heeft eventueel zonder nummerweergave is mijn verteld dat alleen justitie dit kan opvragen na een bevel van rechtercommesaris, dit heb ik van mijn vorige provider begrepen heeft te maken op de wet privacy
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen,

Is het mogelijk om inzicht te krijgen in de nummers die mij bellen?

Met vriendelijk groet,

HH


Ik vrees ook dat jij geen inzicht zult krijgen in afgeschermde nummers. En de andere nummers kun je, zoals Gogol zegt, in je telefoon terugvinden.
Mijn vaste foon kan afgeschermde nummers blokkeren. Maar ja, dan komen die wel moeten doorkomen, ook niet door.
Persoonlijk vind ik afgeschermde nummers lichtelijk irritant. Ik neem dan standaard op zonder mijn naam te noemen. Men moet het doen met een kortaf JA?! En als men dan vraagt naar mijn naam, dan krijgt men eerst direct een wedervraag. 
Vroeger wist je sowieso nooit wie er belde, maar daar is nummerherkenning voor uitgevonden. ;)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi anluniha,

Wij slaan al het inkomend verkeer niet op. Deze gegevens kunnen we daarom niet naar je sturen. Zoals Gogol al aangeeft, kun je dit het best via je toestel terug proberen te vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer