Skip to main content
antwoord

Ontvang SMS'en van Internet bankieren niet

• April 25, 2025
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Sinds kort heb ik moeite met SMS berichten ontvangen van mijn internet bankieren.

Deze berichten heeft wel gewerkt, maar komen nu niet meer binnen. Ik heb al met de bank geschakeld dat er geen storing is en de berichtjes wel worden verzonden, echter komen ze gewoon niet bij mij binnen.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@thekevinkalis,

Bedankt voor de informatie!

Goed om te horen dat je andere sms’jes wel ontvangt. Indien je andere sms’jes wel ontvangt, kunnen we uitsluiten dat er vanuit geen blokkade o.i.d. op het netwerk zit vanuit Simyo. Ik adviseer in dit geval aan om opnieuw contact op te nemen met je bank hiervoor.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

5 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • April 25, 2025

Hi ​@thekevinkalis,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen sms’jes van je bank binnen krijgt!

Lukt het verder wel om sms’jes te ontvangen van andere verzenders? En welke telefoon heb je?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • April 26, 2025

@Roeqajja ik ontvang wel SMS’en van andere verzenders, alleen deze bank niet. Ik heb een iPhone 13 Pro.

Gr.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • April 30, 2025

Hi ​@thekevinkalis,

Bedankt voor de informatie!

Goed om te horen dat je andere sms’jes wel ontvangt. Indien je andere sms’jes wel ontvangt, kunnen we uitsluiten dat er vanuit geen blokkade o.i.d. op het netwerk zit vanuit Simyo. Ik adviseer in dit geval aan om opnieuw contact op te nemen met je bank hiervoor.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • April 30, 2025

@Roeqajja bedankt voor je hulp, ik zal dan met hen contact opnemen

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • April 30, 2025

Hi ​@thekevinkalis,

Bedankt voor je reactie.