Skip to main content
Gisteren kreeg ik bij het herhaaldelijk bellen van een vast nummer steeds de bezettoon. Achteraf ten onrechte, zoals bleek bij bezoek aan de gebelde persoon. Hoe kan dit?.
Dus jij belde met jouw Simyo aansluiting naar een vast nummer en jij kreeg de bezettoon?



Dan denk ik dat de aansluiting van degene die je belt in deze de bottleneck is. Zo had bijvoorbeeld, en ik spreek uit ervaring, UPC jaren geleden veel problemen met hun telefonie aansluitingen. Zodra ik bijvoorbeeld naar huis belde of mijn ouders belde kreeg ik zo nu en dan een onterechte bezettoon.



Kon/kan diegene die jij belde bijvoorbeeld wel zelf bellen? En hoe is het nu als je diegene belt?
Hoi kroos,



Wat onhandig dat diegene je niet te pakken kreeg toen hij/zij je probeerde te bellen. Het kan zijn dat je het aan de aansluiting van diegene ligt, maar er zijn ook andere mogelijkheden.



Het kan zijn dat er zonder dat je het door hebt een doorschakeling actief is op je telefoon. Die zet je uit door te bellen naar ##002#. Daarnaast is het goed mogelijk dat je diegene per ongeluk hebt geblokkeerd. Dit tackle je door het contact uit je telefoon te verwijderen en diegene nogmaals te laten bellen.



Als het 't bovenstaande niet is, kan het ook zijn dat je een soort 'niet storen' of 'slaap' functie aan had staan die de oproep blokkeerde.



Wil je ons laten weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie RicoK 🙂.

Reageer