Skip to main content
hallo forum

ik heb ff een vraag over een 2e simkaart die mij is word gezonden.

kreeg gisteren een mailtje, dat simyo mij een simkaart binnen 3 dagen zal toesturen.

nu heb ik GEEN simkaart aan gevraagt, dus ????????

kan ik gewoon deze kaart retour zenden naar simyo, of ?????



dit stond er in de mail............



Gefeliciteerd met je Simyo abonnement! In deze e-mail informeren we je over wat er de komende dagen gaat gebeuren zodat jij goedkoop en simpel kunt bellen met Simyo.



Binnen drie werkdagen ontvang je het Simyo Startpakket met je nieuwe simkaart in de brievenbus. Het betreft een combi simkaart met zowel een reguliere als een micro simkaart die je ook in je iPhone kunt gebruiken! Zodra je het Startpakket hebt ontvangen, activeer je de simkaart met behulp van je simkaartnummer. Hierna kun je direct bellen, sms'en en internetten! Houd er rekening mee dat internet op je mobiel ook meteen mogelijk is en de kosten hiervoor snel op kunnen lopen als je geen actieve internetbundel hebt.



Je Simyo telefoonnummer is 06*

Heb je nummerbehoud aangevraagd dan is dit je tijdelijke nummer waarmee je al wel kunt bellen en internetten, maar je betaalt dan buiten de bundel tarieven.



Op Mijn Simyo kan je elk moment je belstatus bekijken en je sim only bundels aanpassen. Je vindt Mijn Simyo op http://www.simyo.nl of direct op https://mijn.simyo.nl.



Om in te loggen op Mijn Simyo gebruik je de volgende gegevens:

(Tijdelijk) telefoonnummer: 06*

Wachtwoord: ...........
Beste Sphinx,



De email die je hebt gekregen is betreffende je bestelling die je had gedaan bij Simyo. Het telefoonnummer die in de email staat vermeld was je tijdelijke telefoonnummer die je had gekregen van Simyo voordat het nummerbehoud had plaats gevonden.
Beste Sphinx,



De email die je hebt gekregen is betreffende je bestelling die je had gedaan bij Simyo. Het telefoonnummer die in de email staat vermeld was je tijdelijke telefoonnummer die je had gekregen van Simyo voordat het nummerbehoud had plaats gevonden.




die simkaart had ik vorige week reeds ontvangen met dit nummer.

heb ik meteen geactiveerd, en de 11 deze maand heb ik mijn oude nummer terug gekregen, dat was door simyo allemaal netjes gedaan.

maar die zelfde dag (11 okt) kreeg ik dus deze mail.

hopelijk zit ik dus niet nu met 2 abo's.

ik zal eerst wel kijken of ik aankomende week nog een simkaart ontvang.

telefonisch kom ik er niet door heen, wegens drukte
Hoi sphinx,



Ik heb gekeken of er meerdere aansluiting op je adres zijn besteld. Dit is niet geval. Ik vermoed dat de email vertraagd is afgeleverd. Waarvoor excuses.



Groetjes,



Alex
Hoi sphinx,



Ik heb gekeken of er meerdere aansluiting op je adres zijn besteld. Dit is niet geval. Ik vermoed dat de email vertraagd is afgeleverd. Waarvoor excuses.



Groetjes,



Alex



ok, fijn dat je ff gekeken hebt voor mij.

mocht het toch zo zijn dat ik als nog een simkaart ontvang, mail ik je als je het goed vind

grtzzz
Dat mag uiteraard sphinx

Reageer