Skip to main content
Hallo beste mensen,



Ik wist eigenlijk niet dat de dienst 8008 niet gratis was bij Simyo. Dit is bij alle drie de grote providers, en een aantal virtuele providers, volgens de website van 8008.

Want er is wel 10 cent afgegaan per bericht, het gewone prepaid tarief voor een sms.



Enig idee wanneer jullie de short-code gaan ondersteuenen van 8008?



-IJsboom



(het kan zijn dat dit topic in de verkeerde catagorie staat)
Hoi IJsboom, welkom op het forum van Simyo!



Goede vraag, dit is iets dat ik morgen voor je ga uitzoeken, ik heb geen idee namelijk, ik kom hier z.s.m. bij je op terug! :)



Ik heb je topic overigens even verplaatst naar SMS & MMS, no problem 😉.
En? Is er enig nieuws?
Hoi IJsboom,



Goed dat je het even vraagt, had het uitgezet, maar nog geen antwoord op gekregen, dus daar ga ik achteraan! Ik hoop morgen een antwoord te hebben! 🙂
Hoi IJsboom,



De dienst 8008 zou al gratis moeten zijn, dus onze technische afdeling gaat dit z.s.m. in orde maken, daarom heb ik ook de kosten à €0,20 voor je weer bijgeschreven op je beltegoed! 🙂
Hallo Simyo,



Ik heb weer 8008 gebruikt en het viel mij dat er nog steeds geld wordt afgeschreven. Voor één bel- me- niet smsje wordt er 20 cent berekend.



IJsboom
Beste IJsboom,



Bedankt voor het doorgeven. Ik zie dat er 2 sms berichtjes op dezelfde datum in rekening zijn gebracht. Ik heb de website van de sms dienst 8008 daarom even bekeken en contact opgenomen met onze technische dienst. Hoewel KPN inderdaad de dienst ondersteunt, lijkt het er op dat Simyo niet is opgenomen door deze dienst. De meeste virtuele providers zijn ook aangesloten op deze dienst (staat ook aangegeven op hun website). Uiteindelijk zijn we niet verplicht om deze dienst te ondersteunen. Hoewel wij een verzoek hebben ingediend om dit in orde te maken, raad ik je aan om er vanaf nu geen gebruik meer van te maken als je geen kosten wilt genereren. Hopelijk gaan we de dienst in de toekomst dus wel ondersteunen, maar Simyo kan je helaas geen garanties bieden 😞.



Omdat je door het eerdere antwoord van Kim logischerwijs in de veronderstelling was dat de dienst gratis was, zal ik de 20 cent nog eenmalig terugboeken als beltegoed :)



Groetjes,



Alex

Reageer