Skip to main content
Gisteren mrjn Symio Sim in gebruik genomen. Vanaf dat moment kan met onze huistelefoon en de telefoon van mijn man mijn nummer niet meer gebeld worden. ER verschijnt een mededeling dat ik in gesprek ben en wordt gelijk doorgeschakeld.

Met de telefoon van mijn zoon hebben we dat probleem niet.



Natuurlijk heb ik al het e en ander geprobeerd.

Telefoon opnieuw gestart. Sim verwijderd en opnieuw geplaatst

Doorschakelen uit gezet.



Wat kan ik nog proberen?
Hoi Nimiek, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)



Vervelend dat je door sommige nummers niet gebeld kan worden 😞 Ik heb in eerste instantie even je simkaart gereset. Wil je je telefoon uit en aanzetten? Je simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden op het netwerk.



Je geeft ook aan dat je door twee specifieke nummers niet gebeld kan worden. Wil je kijken in je telefoon of je deze nummers toevallig hebt geblokkeerd?

Van welk type toestel maak je gebruik? Soms kun je in je telefoon per ongeluk een blokkering instellen.



Goed dat je eventuele doorschakelingen hebt uitgeschakeld. Heb je gebeld naar ##002#? Via dit nummer schakel je doorschakelingen uit :o



Ook vraag ik mij af van welke provider je man gebruikmaakt? En welke provider je gebruikt voor de vaste lijn?



Geef je het door? 😮

Reageer