Skip to main content
antwoord

Onbereikbaar nummer....

  • October 3, 2024
  • 10 reacties
  • 139 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal.

Al jaren hebben ik, mijn vrouw, dochter en zoon simyo sim only.

 

Maar als ik mijn dochter probeer te bellen krijg ik te horen dat t nummer onbereikbaar is... maar als mijn vrouw haar belt krijgt ze wel verbinding.... ze kan mij ook gewoon bellen..

Ik heb al eens contact met de helpdesk gezocht en die heeft mij een nieuwe simkaart opgestuurd... zonder succes…

 

Bedankt voor jullie hulp. 

 

Luitzen

Beste antwoord door Luitzen

Het probleem is opgelost, ik heb via WhatsApp contact met tessa gehad en het bleek dat er een 0 tussen +31 en het telefoonnummer stond.. die verwijdert en probleem opgelost! Dit draadje kan dicht.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

10 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • October 4, 2024

Hoi @Luitzen,

Bedankt voor je bericht. Dat is wel erg vreemd zeg, goed dat je hier over informeert. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en het 06-nummer van jouw vrouw, dochter en zoon? Dan zal ik contact opnemen met onze netwerkspecialisten, wellicht kunnen zij dan achterhalen wat er op het netwerk aan de hand is. 

Groetjes,
Seren


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Helper
  • October 13, 2024

Hoi,

 

Was er al nieuws @Seren ?

 

Luitzen


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • October 14, 2024

Hi @Luitzen,

Bedankt voor je reactie. Mijn collega @Seren zal je vandaag een terugkoppeling geven via privébericht!

Groetjes,
Roeqajja


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Helper
  • February 11, 2025

Het probleem is nog steeds niet opgelost...


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • February 13, 2025

Het probleem is nog steeds niet opgelost...

Hoi ​@Luitzen,

Ik heb je even een privébericht gestuurd. 

Groetjes,
Seren


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Helper
  • May 27, 2025

@Seren het is nog niet opgelost... we zijn 3 maanden verder.

 

Groet 

 

Luitzen


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • May 28, 2025

@Seren het is nog niet opgelost... we zijn 3 maanden verder.

 

Groet 

 

Luitzen

Mijn excuses dat het nog steeds niet is opgelost. Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Helper
  • July 14, 2025

Het is helaas nog steeds niet opgelost....


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Helper
  • antwoord
  • July 17, 2025

Het probleem is opgelost, ik heb via WhatsApp contact met tessa gehad en het bleek dat er een 0 tussen +31 en het telefoonnummer stond.. die verwijdert en probleem opgelost! Dit draadje kan dicht.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 17, 2025

Het probleem is opgelost, ik heb via WhatsApp contact met tessa gehad en het bleek dat er een 0 tussen +31 en het telefoonnummer stond.. die verwijdert en probleem opgelost! Dit draadje kan dicht.

Fijn om te horen dat het is opgelost! Op jouw verzoek en omdat je vraag is beantwoord, zal ik dit topic nu sluiten. Mocht je een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic openen.