Skip to main content
Hallo Simyo,



Ik heb afgelopen week een mail gestuurd over mijn abonnement maar hier helaas nog geen antwoord op gekregen. Ik kan op dit moment niet bellen, gebeld worden, sms'en of berichten ontvangen. Ik heb kort gezegd dus geen bereik.

Wel doet 3G het gewoon, dus dat is een beetje vreemd.

Wanneer ik op mijn account kijk, staat er dat mijn factuur van afgelopen maand niet betaald is, maar deze is wel afgeschreven.

Ik heb jullie al een mail gestuurd met een printscreen hier van.

Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk kunt helpen want het is behoorlijk vervelend dat ik al meer een week onbereikbaar ben, terwijl ik daar wel voor betaal.



Groetjes,

Marlyn de Kroon
Hoi Marlyndekroon,



Ik zie dat je email op de 27ste is beantwoord. Heb je die wel ontvangen? Een week niet kunnen bellen is wel heel lastig 😞 Goed dat je ook hier op het forum een oplossing komt zoeken. Sorry dat we hier ook wat later dan we gewend zijn antwoorden.



In de email geven ze aan dat ze net als ik zien dat je aansluiting gewoon actief op het netwerk staat. Het heeft dus niets met de betaling te maken. Door omstandigheden waren wij niet in staat om je factuur automatisch te innen. Die kun je dus betalen met de email waar een link naar iDeal in zit.

In de email staat ook dat ze je simkaart een reset hebben gegeven. Om te kijken of dat geholpen heeft, willen we je vragen om je toestel even uit te schakelen voor een aantal minuten, en daarna weer aan te zetten. Mocht dit nou niks hebben opgeleverd, dan wil ik je vragen wat voor toestel je gebruikt, en of je de simkaart al in een ander toestel hebt kunnen proberen.



Ik hoor het graag van je, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen. :)





Groetjes,

Charlene

Reageer