.

Vraag

Onbeperkt bellen en 9xx informatienummers, hoe zit dit precies?

  • 7 July 2023
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Voor mij is het niet eenduidig of het bellen naar 09xx informatienummers binnen de “onbeperkt” bundel valt. m.a.w. is dan bellen wel of niet gratis?


8 reacties

Reputatie 1
Badge +4

@abj , Bedankt.

Maar als ik het onderstaande lees concludeer ik dat alleen voor bellen naar een buitenlandsnummer tariefkosten verschuldigd zijn.

Hoe onbeperkt is Onbeperkt Bellen?

De Sim Only Onbeperkt Bellen-bundel is op één enkele uitzondering na volledig onbeperkt. Bel je vanuit Nederland naar een buitenlands telefoonnummer (binnen- en buiten Europa), dan valt dit niet binnen de Onbeperkt Bellen-bundel. In plaats daarvan betaal je buitenbundeltarief.

Reputatie 1
Badge +4

Wat wordt er verstaan onder “normaal tarief” 

09xx zijn toch ook nummers met normaal tarief.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Frenske,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Wat @abj zegt klopt helemaal, super bedankt voor je uitleg 😊! Het bellen naar 0900-nummers brengt bijna altijd extra kosten met zich mee, dit zijn kosten wat het bedrijf waar je naartoe belt in rekening brengt en deze extra kosten vallen dus niet binnen je bundel. Je hoort inderdaad meestal aan het begin van het telefoongesprek wat het tarief per minuut is. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 1
Badge +4

@Roeqajja,

Bedankt voor de uitleg.

Ik blijf nog hangen bij jullie omschrijving. Je omschrijving strookt daar niet mee.

Ik stel voor dat jullie dit duidelijker beschrijven om allerlei misverstanden te voorkomen.

Hier het complete overzicht tarieven service nummers.

https://www.simyo.nl/tarieven/servicenummers

Reputatie 1
Badge +4

@Ray , bedankt.

Misschien een idee om in de omschrijving van de diverse pakketten deze link te tonen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Frenske,

Bedankt voor je reactie. We zullen je tip hierin zeker meenemen! 

Jij ook bedankt voor het delen van de pagina met de tarieven @Ray 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 1
Badge +4

@Amy , @Ray 

Bedankt, succes en sluiten maar.

Reageer