Skip to main content

.

Ik ben net abonnee geworden van simyo. Nieuw op t forum dus

Op mijn verbruik zie gelijk een sms nasr 9520, terwijl ik helemaal niets gestuurd heb. Enig idee wat dit is?
Hoi allemaal,



Allereerst wil ik jullie vertellen dat wij op dit moment ontdekt hebben waarom de sms'jes toch weer op je factuur verschijnen. We zijn de oplossing hiervoor aan het testen. We hopen alles zo snel mogelijk recht te trekken zodat het sms'je in de toekomst niet meer op je factuur komt te staan. Zoals het hoort. In de tussentijd zullen wij de sms'jes handmatig vergoeden voor jullie.



@Ervv, bah, wat vervelend dat het door blijft lopen. Ik ben er ondertussen achter wat het 'probleem' is. Jouw telefoon geeft geen ontvangstbevestiging aan ons netwerk. Om die reden denkt de simkaart dat de sms niet juist is verzonden en de NFC-dienst niet geactiveerd is. Resultaat: het sms'je blijft verzenden. De oplossing hiervoor is vrij makkelijk. Kun jij jouw simkaart eens in een andere telefoon plaatsen? Dit mag elke telefoon zijn als er maar sms'jes verstuurd kunnen worden.



Je simkaart verstuurd de sms, er wordt een bevestiging van ontvangst gegeven en het is afgelopen. Het mooie is dat jouw simkaart deze instellingen netjes overneemt en het in jouw telefoon daarna ook niet meer mis kan gaan. Als je dit hebt gedaan en het is gelukt, laat het dan even weten. Ik ga alle kosten dan direct voor je vergoeden 🙂



@Simyed & R217, welkom op het forum! Goed dat jullie je hier melden 🙂 Ik heb voor jullie beiden het sms'je vergoed. Dit zal je zo snel mogelijk op je beltegoed zien.



Hebben jullie nog vragen hierover?



Groetjes,

Angela
Ik heb nu een andere telefoon in gebruik sinds afgelopen middag. Ik zal die nog een dag of twee gebruiken. Dan moet het toch wel lukken?

Ook had ik nog 1 telefoontje op 27 mei dat buiten de bundel viel (€0.31)
Hoi Ervv,



Wat goed dat je je simkaart in een andere mobiel hebt gestopt. Ik zie dat het laatste sms'je naar 6520 op 31 mei is verstuurd. We houden dit samen in de gaten. Als het goed is, dan hoort dit probleem nu niet meer te spelen.



Verder heb je gelijk - je had inderdaad op 27 mei nog een gesprek dat buiten de bundel viel. Ik zal dit ook meteen voor jou vergoeden. Je zult dit terugzien op je mei-factuur. Nogmaals sorry voor zoveel ongemak!



Hou je ons op de hoogte van het sms-gebruik?



Groetjes,

Jihane
Hallo Angela,



Attent van je om het 9520 SMS'je te vergoeden. Ik zie het keurig terug op het overzicht van m'n beltegoed :)



Bedankt!
Hoi Ervv,



...



Hou je ons op de hoogte van het sms-gebruik?



Groetjes,

Jihane




Hoi Jihane,

Ik heb nu geen sms-verbruik meer gezien dus alles lijkt nu opgelost te zijn. :)



Groetjes, ervv
Gisteren het Simyo welkomstpakket voor de aansluiting van mij zoon ontvangen, waarvoor dank.. Wel op mijn naam dus mijn tweede aansluiting.



Omdat ik direct zijn Simyo aansluiting in mijn Mijn Simyo app had toegevoegd zag ik vanmorgen dat ook van zijn nummer, dus niet mijn nummer, een SMS was gezonden naar 9520 (do 08/06 om 21:51:58). Verder is nog geen gebruik waargenomen, omdat hij de telefoon volgende week krijgt voor zijn verjaardag.
Hoi allemaal,



@SimyEd, Graag gedaan hoor! Fijn dat je de vergoeding terug ziet :)



@ervv, Wat fijn dat je nu geen sms'jes naar dit nummer meer ziet in je verbruik. Nu is dit gelukkig eindelijk opgelost :)



@RicoK, Wat een leuk cadeautje! Ik zie dat er inderdaad een sms'je naar dat nummer is verzonden. Dit sms'je is van zijn bundel af gegaan, dus deze kan ik helaas niet vergoeden. Mocht hij straks aan het eind van de maand een belminuut of sms tekort komen, dan vergoeden we deze natuurlijk wel. Vind je dat goed?



Als je jullie hier nog vragen over hebben, hoor ik dat graag.



Groetjes,

Samantha

Reageer