Skip to main content
Vandaag sim geactiveerd om 15.18. Gelijk is er 1 sms gestuurd naar 9520. Dit gebeurd kennelijk bij veel meer prepaidactivaties. Mogelijke oorzaak Candy Crush spelletje volgens Simyo lijkt mij niet correct, ik heb GEEN enkel spelletje op mijn telefoon. Maar waar zit de fout dan is mijn vraag aan Simyo? Los dit spook 9520 sms gebeuren gewoon echt op. Mvg
Hallo Onno,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je dit niet weet.

De Shortcode (9520) kon ik helaas niet zo snel vinden.

Je kunt ook even controleren via payinfo.nl of er een abonnement op je aansluiting staat en eventueel opzeggen.



Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
Hoi OnnoEl,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen!



Het klopt dat wij in eerste instantie dachten dat het hier om een betaalde smsdienst van Candy Crush of een ander spelletje ging. Omdat de meldingen hierover aan het oplopen zijn, zijn we een onderzoek gestart. En dit is op dit moment ook de enige informatie die ik voor je heb :(



Ik durf je niet te vertellen wat dit precies is, maar we zijn dit aan het uitzoeken. Graag gebruik ik jou ook als voorbeeld hierin. Zou je mij kunnen vertellen welk type toestel en welke softwareversie hierop staat. We willen graag achterhalen wat dit precies is. Alvast bedankt!



Zoals je ziet heb ik jouw forumnaam aangepast. Om verwarring te voorkomen is het niet helemaal de bedoeling om 'Simyo' te noemen in je naam. Wil je liever een andere forumnaam, laat het dan even weten.



@Maikel.twinnie, heel erg bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela

Reageer