Skip to main content
Hoi, zou ik een specificatie kunnen krijgen van de belminuten naar 9292 op 22 december= Is voor mij onbekend namelijk op die datum.
Hoi annika55,



Welkom op het forum.:)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum bellen, zo is het voor iedereen makkelijker terug te vinden.



Aan je bericht zie ik dat je de specificaties op de factuur er al bij hebt gepakt. Hierin zie je precies hoe lang je naar welk nummer hebt gebeld.



Ik heb contact gehad met de specialisten van het netwerk. Zij geven aan dat er op 22-12-2014 2x vanuit jouw toestel gebeld is met 09009292. De eerste keer heel kort, de tweede keer wat langer.



De 22ste was een maandag, reisde je die dag met het OV? En was er een storing of vertraging? Of maak je gebruik van de 9292 applicatie, en is er vanuit daar misschien gebeld?





Op onze klantenservicepagina staat meer uitleg over de opbouw van servicenummers op je factuur
Hallo Ruud,



Allereerst bedankt voor het verplaatsen, zeker als dat duidelijker is voor anderen. Die dag heb ik idd. met het OV gereisd, maar schiet me dus nu net te binnen dat dat de eerste kerstvakantiedag was, dienstregeling niet klopte en ik 9292 wilde bellen ...... door de stress was ik dat dus vergeten!
Hoi annika55,



Ahh fijn dat het is opgehelderd. Ik begrijp dat het drukke dagen waren. Gelukkig wordt alles geregistreerd en kun je er altijd later naar kijken wanneer het iets rustiger is 😮



Als je nog vragen hebt, dan zijn we altijd bereikbaar op het forum 🙂

Reageer