L.S.
Ik ben erover aan het denken om over te gaan van Sim-only abonnement naar een bel / sms bundel + internet.
Ik heb dit al via de website proberente doen, maar dan moet ik al mijn gegevens weer opnieuw invoeren, en me identificeren.
Ik ben toch al bekend en geïdentificeerd bij Simyo?
Of start ik nu opnieuw?
Krijg ik dan ook een nieuwe simkaart?
Ben ik in dit geval dan ook enkele dagen niet bereikbaar???
Ik hoop in ieder geval wel dat ik mijn nummer kan behouden...
Met vriendelijke groeten
Delphine
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Delphine,
Ik zie dat je een Simyo Lowcall aansluiting hebt. Als je wilt overstappen naar een Simyo sim only abonnement, dien je inderdaad een nieuwe bestelling te plaatsen en opnieuw je gegevens in te voeren. Je kunt uiteraard je telefoonnummer gewoon behouden. Je kunt tijdens de bestelling aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Het overzetten is zo ingeregeld dat je maximaal een uurtje niet bereikbaar bent.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je een Simyo Lowcall aansluiting hebt. Als je wilt overstappen naar een Simyo sim only abonnement, dien je inderdaad een nieuwe bestelling te plaatsen en opnieuw je gegevens in te voeren. Je kunt uiteraard je telefoonnummer gewoon behouden. Je kunt tijdens de bestelling aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Het overzetten is zo ingeregeld dat je maximaal een uurtje niet bereikbaar bent.
Groetjes,
Alex
Hartelijk dank voor het antwoord.
Ik ga de stoute schoenen maar eens aantrekken...
Met vriendelijke groeten
Delphine
Ik ga de stoute schoenen maar eens aantrekken...
Met vriendelijke groeten
Delphine
Succes. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we dat graag.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.