Hedenmiddag heb ik mijn prepaid abonnement (alleen bellen) omgezet naar een simonly abonnement (bellen+internet).
Ik heb hiervan geen bevestigingsmail ontvangen.
Inmiddels zie ik dat mijn tel.nr. is geblokkeerd en dat mijn saldo is veranderd van €.10 naar -€105.
Ik sla hiervan een beetje op tilt.
Wie kan mij uitleggen wat hier gebeurt en hoe ik dit kan oplossen.
Jan
Bladzijde 1 / 1
Hoi Duiker,
Welkom op het forum:)
Wanneer je je je prepaid aansluiting om wilt laten zetten naar een sim only abonnement, dan kan het tot 48 uur duren voor dit is overgezet, en je krijgt daar dan uiteraard een bevestiging van wanneer het zover is.
Ik denk dat je nu bent gaan internetten tegen het prepaid tarief zonder bundel, en zo een negatief tegoed hebt opgebouwd.
Ik zie dat er inmiddels wel al contact is geweest met de afdeling Backoffice, en dat ze je tegemoet zijn gekomen in deze kosten:) Dat scheelt weer schrik.
Ik zie ook dat je nu weer de overstap hebt aangevraagd. Dat is doorgekomen en vanaf morgen heb je een abonnement bij Simyo.
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum:)
Wanneer je je je prepaid aansluiting om wilt laten zetten naar een sim only abonnement, dan kan het tot 48 uur duren voor dit is overgezet, en je krijgt daar dan uiteraard een bevestiging van wanneer het zover is.
Ik denk dat je nu bent gaan internetten tegen het prepaid tarief zonder bundel, en zo een negatief tegoed hebt opgebouwd.
Ik zie dat er inmiddels wel al contact is geweest met de afdeling Backoffice, en dat ze je tegemoet zijn gekomen in deze kosten:) Dat scheelt weer schrik.
Ik zie ook dat je nu weer de overstap hebt aangevraagd. Dat is doorgekomen en vanaf morgen heb je een abonnement bij Simyo.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.