Eergisteren een aanvraag ingediend om mijn Simyo prepaid over te zetten naar sim only.
Alles ingevuld en verstuurd en 0.01 cent van mijn rekening afgehaald om het e.e.a. te bevestigen.
Kreeg een bericht van Simyo dat het geannuleerd was omdat het opgegeven bankrek nr niet hetzelfde was van wat ik had opgegeven en van de betaling.
Ik heb maar 1 rekening en weet zeker dat ik het goede heb ingevuld....
Nu maar weer een 2e poging gedaan..... Hoop dat het nu goed gaat.
Ik heb een sterk vermoeden dat het e.e.a. bij Simyo niet helemaal klopt.
Ik neem aan dat het wordt rechtgezet. Of niet????
omzetten prepaid naar sim only
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum hally,
Ik heb je bestelgegevens er even bij gepakt. Volgens onze gegevens heb je inderdaad een ander rekeningnummer gebruikt om de 1 eurocent betaling te doen dan je hebt opgegeven tijdens de bestelling. Er is een verschil van 1 cijfer te zien.
Je moet er op letten dat de 1 cent betaling gedaan wordt met het rekeningnummer die je opgeeft voor de automatische incasso.
Groetjes,
Alex
Ik heb je bestelgegevens er even bij gepakt. Volgens onze gegevens heb je inderdaad een ander rekeningnummer gebruikt om de 1 eurocent betaling te doen dan je hebt opgegeven tijdens de bestelling. Er is een verschil van 1 cijfer te zien.
Je moet er op letten dat de 1 cent betaling gedaan wordt met het rekeningnummer die je opgeeft voor de automatische incasso.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.