Geachte,
vanmorgen is mijn nummer omgezet naar jullie.
Oude kaartje stopte ermee, heb ik eruit gehaald.
Jullie kaartje erin gedaan, maar tot op heden nog steeds geen service.
Ik hoor graag zsm van jullie.
Mvg,
Bladzijde 1 / 1
vanmorgen is mijn nummer omgezet naar jullie.
Oude kaartje stopte ermee, heb ik eruit gehaald.
Jullie kaartje erin gedaan, maar tot op heden nog steeds geen service.
Ik hoor graag zsm van jullie.
Mvg,
Hoi Wildcherry82,
Ik zie dat je nummer gisteren inderdaad is overgezet. Tijdens het overzetten kun je daar hinder van ondervinden soms. Dat het 1 al is gestopt, maar de andere simkaart nog niet werkt. Meestal gelukkig niet lang, en het helpt als je je toestel opnieuw opstart. Heb jij inmiddels al bereik?
Anders wil ik je allereerst vragen om je toestel even uit te zetten en dan na een paar minuten weer aan. Mocht dat niks opleveren dan wil ik je vragen om de sim in een ander toestel te proberen en te kijken of je een melding krijgt.
Ik hoor dat dan graag van je,
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.