Skip to main content

.

Beste Simyo,

Ik ben gisteren gebeld door iemand van Simyo met de mededeling dat ik mijn iphone 11 kan opsturen “ter reparatie” en dat deze na ongeveer 5 werkdagen omgeruild zou kunnen worden voor een versie 12 of 13.

Kunnen jullie bevestigen dat dit bericht daadwerkelijk bij jullie vandaan komt? Als dit zo is, wat dien ik in de tussentijd te doen zonder telefoon, realiserende dat ik diverse 2FA en toegangssleutels op mijn telefoon heb staan? En in de “reparatie” voorwaarden die ik moet aanvinken staan diverse bepalingen die niet van toepassing zijn en mondeling zijn weersproken, hoe weet ik zeker dat wat mondeling is gezegd straks ook daadwerkelijk van toepassing is? 

Dank voor de extra info! 

Ik ben inderdaad ook gebeld door Simyo, had alleen niet opgenomen omdat ik het nummer niet herkende en kreeg toen een mail van Simyo met dezelfde melding. Wel dat het om een iPhone 12 ging trouwens.

Ik had zelf nog een oude iPhone 7 liggen die gelukkig nog enigszins werkt. Ga er wel vanuit dat je de telefoon langer kwijt bent als je hem opstuurt, ik kreeg hem namelijk weer retour en moet hem nu weer opnieuw versturen 🙄

Hoi @RVL_RVL,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Hopelijk ben je hiermee voldoende geïnformeerd.

Mochten er nog vragen zijn stuur dan gerust een privé bericht met je telefoonnummer en je persoonlijke gegevens.

Groetjes,
Ashley

Reageer