Skip to main content

.

Beantwoord

Omruilactie iPhone 11

Forum|alt.badge.img

Geachte lezer,

via deze weg een officiële klacht. Al sinds medio november 2024 wacht ik op de mij toegezegde telefoon nadat ik mijn iPhone11 heb ingeleverd en er een vervangende nieuwere iPhone zou volgen. Inmiddels talloze contacten via e-mail en met name app (telefonisch lukt niet wordt de verbinding verbroken al dan niet na een melding van een volle voicemail) later hebbie nog geen toestel ontvangen. De klantenservice beantwoordt alle apps met een standaard ‘vervelend voor u, ik speel het met spoed door naar de betreffende afdeling’ en koppel een reactie terug. Maar daar is geen van de talloze keren antwoord opgekomen. Vragen naar verantwoordelijke personen van de betreffende afdeling, naar mogelijkheden om een claim of klacht in te dienen worden niet beantwoord. Nu eerst deze klacht en dan kijken of ik bij de geschillencommissie terecht kan? Wat een hopeloze energieverspilling na een duidelijke nalatigheid van Simyo!

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Janne67,

Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Het spijt me te horen dat je al zo lang zonder het beloofde toestel zit en dat de communicatie met onze klantenservice niet op de juiste manier is verlopen. Dit is uiteraard niet de service die we onze klanten willen bieden.

Ik wil je laten weten dat ik je klacht serieus neem en dit verder voor je ga uitzoeken. Hoewel dit forum geen officieel klachten kanaal is, ga ik mijn best doen om ervoor te zorgen dat we deze situatie zo snel mogelijk recht kunnen zetten. Ik zal intern navraag doen en onderzoeken waarom dit zo lang duurt en waarom er geen reactie is gekomen op de eerdere communicatie.

Ik heb inmiddels al een lijntje uitgezet en kom zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en de vertraging.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

4 reacties

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img

@Janne67 , deze route al geprobeerd? : https://www.simyo.nl/klantenservice/klacht

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1758 reacties
  • antwoord
  • 8 april 2025

Hoi ​@Janne67,

Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Het spijt me te horen dat je al zo lang zonder het beloofde toestel zit en dat de communicatie met onze klantenservice niet op de juiste manier is verlopen. Dit is uiteraard niet de service die we onze klanten willen bieden.

Ik wil je laten weten dat ik je klacht serieus neem en dit verder voor je ga uitzoeken. Hoewel dit forum geen officieel klachten kanaal is, ga ik mijn best doen om ervoor te zorgen dat we deze situatie zo snel mogelijk recht kunnen zetten. Ik zal intern navraag doen en onderzoeken waarom dit zo lang duurt en waarom er geen reactie is gekomen op de eerdere communicatie.

Ik heb inmiddels al een lijntje uitgezet en kom zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en de vertraging.

Groetjes,
Seren

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1758 reacties
  • 8 april 2025

Hoi ​@Janne67,

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Het blijkt dat wij al deze tijd in afwachting waren van een derde partij die nog steeds bezig is met hun onderzoek. Uiteraard kunnen wij begrijpen dat dit na 4 maanden niet acceptabel is. Wij zullen daarom ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een nieuw toestel vanuit Simyo ontvangt. Als het goed is, heeft mijn collega je hierover geïnformeerd via WhatsApp. Voor verdere details verwijs ik je naar mijn collega op WhatsApp.

Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak en ik hoop dat je zo snel mogelijk jouw toestel zult ontvangen.

Groetjes,
Seren

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 8 april 2025

Hoi Klaas, dank voor je berichtje maar ook die route loopt dood!

Reageer