Ik ben volledig afgesloten voor inkomend en uitgaand telefoonverkeer.Â
Vanmorgen even gebeld met Charlene van de klantenservice. Die wist mij te vertellen dat ik vanwege extreem hoog verbruik in het buitenland ben afgesloten. Dit ivm security omdat ze niet zeker weten of telefoon gestolen is etc.Â
Of ik even een aanbetaling wil doen op de aankomende rekening zodat ze me weer aan kunnen sluiten.
SORRY? laten we het even opsommen.
1. Ik ben dus afgesloten zonder enkel bericht van Simyo.
2. Reden van afsluiting is het snel oplopen van de rekening.
3. Aanbetaling is verplicht om weer aangesloten te worden.
Ik stap per vandaag nog over naar de concurrent. Belachelijk slechte service van Simyo.
Bladzijde 1 / 1
Hey webkraaij.com.
Volgens onze gegevens heb je ons ook een email toegestuurd. Ik heb direct op deze email gereageerd.
Volgens onze gegevens heb je ons ook een email toegestuurd. Ik heb direct op deze email gereageerd.
Hoi webkraaij,
Wanneer er sprake is van hoogverbruik verstuurd Simyo een sms bericht. Deze sms is 2/4/13 17:48 naar jou gestuurd. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer je word afgesloten. Om nog hogere kosten te voorkomen blokkeert Simyo de aansluiting ivm hoogverbruik.
Groetjes,
Alex
Wanneer er sprake is van hoogverbruik verstuurd Simyo een sms bericht. Deze sms is 2/4/13 17:48 naar jou gestuurd. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer je word afgesloten. Om nog hogere kosten te voorkomen blokkeert Simyo de aansluiting ivm hoogverbruik.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.