Skip to main content
antwoord

om administratieve redenen afgesloten, hoe los ik dit op?

  • August 15, 2022
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo, ik heb een prepaid simkaart.

Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat ik “om administratieve reden ben afgesloten”.

Ik heb voldoende beltegoed.

Wat is er aan de hand?

 

Beste antwoord door Amy

Hoi @Cindje,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! De reden dat je deze melding krijgt is omdat je simkaart nog geblokkeerd was voor uitgaand verkeer. Ik heb de blokkade zojuist laten opheven. Als je jouw toestel opnieuw opstart moet je er weer gebruik van kunnen maken 😊. Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 16, 2022

Hoi @Cindje,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! De reden dat je deze melding krijgt is omdat je simkaart nog geblokkeerd was voor uitgaand verkeer. Ik heb de blokkade zojuist laten opheven. Als je jouw toestel opnieuw opstart moet je er weer gebruik van kunnen maken 😊. Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • December 26, 2024

Hallo,

M’n simkaart is geblokkeerd wegens een factuur die nog niet betaald was. Ik heb deze factuur 6 uur geleden betaald maar ik ben nog steeds geblokkeerd…

Handig wel want ik kan jullie klantenservice nu niet bereiken…

Gr. Niek


Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • December 26, 2024

@Nieklll , het is niet handig ‘aan te haken’ op een topic van ruim twee jaar oud. Maak zelf even een nieuwe aan, dat is beter. En ja, ook de klantenservice viert kerst, morgen na 9 uur is men weer bereikbaar. 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • December 27, 2024

Hi ​@Nieklll,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega's van de klantenservice. Fijn om te zien!

Omdat jij en de topic starter van 2 jaar geleden zijn geholpen, zal ik dit topic sluiten. Bedankt voor je reactie! ​@Kaas Berrie 🙂

Groetjes,
Roeqajja