Skip to main content
Goede avond,



ik heb vanmiddag een nieuw nummer aangevraagd, hoelang duurt het voordat ik het nieuwe nummer heb?
Het is vandaag zondag.



Dus hopelijk heb je morgen of dinsdag een nieuw nummer.
ik dacht dat die man aan de lijn zijn nog de zelfde dag.

het is verder geen probleem ofzo maar ik dacht even vragen.



:D

gr koos
Hoop dat je dan de goeie man aan de juiste lijn had!

lol



Ennuh: goed dat je blijft lachen!
Hoi kvl,



Omdat ik je op het nummer waar je mee ingelogd was toen je dit bericht typte niet meer kan vinden, ga ik ervan uit dat je al een nieuw nummer hebt :)

Je krijgt op het moment dat je nummer gewijzigd is, altijd een emailtje van ons. Dan kun je je toestel opnieuw opstarten en is je nummer gewijzigd. Is dat bij jou ook zo gegaan?



Je zult je wel even opnieuw moeten registreren op het forum. Daarom heb ik deze gebruikersnaam een beetje aangepast, zodat je die naam opnieuw kunt kiezen 🙂



Laat je weten of het allemaal lukt?

Bedankt voor het meedenken Koorelle 🙂



Groetjes,

Charlene
Hoop dat je dan de goeie man aan de juiste lijn had!

lol



Ennuh: goed dat je blijft lachen!





haha ik blijf wel lachen horrr 😛
Hoi kvl,



Omdat ik je op het nummer waar je mee ingelogd was toen je dit bericht typte niet meer kan vinden, ga ik ervan uit dat je al een nieuw nummer hebt :)

Je krijgt op het moment dat je nummer gewijzigd is, altijd een emailtje van ons. Dan kun je je toestel opnieuw opstarten en is je nummer gewijzigd. Is dat bij jou ook zo gegaan?



Je zult je wel even opnieuw moeten registreren op het forum. Daarom heb ik deze gebruikersnaam een beetje aangepast, zodat je die naam opnieuw kunt kiezen :)



Laat je weten of het allemaal lukt?

Bedankt voor het meedenken Koorelle :)



Groetjes,

Charlene







hartelijk bedankt Charlene, alles is opgelost en werk weer naar behoren 😃
Hoi kvl,



Helemaal top en bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gehouden! We zien je vast gauw weer terug op het forum 🙂

Reageer