Hallo Simyo,
Vandaag heb ik een nieuwe SIMkaart mogen ontvangen. Ik heb echter hetzelfde probleem wat hier beschreven wordt: https://forum.simyo.nl/bellen-85/waarom-werkt-mijn-nummerweergave-niet-25808
Ik heb de instellingen nagelopen en via nummer 1333 gecontroleerd. Alles lijkt goed te staan. Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt,
Jacco
Bladzijde 1 / 1
Hallo Simyo,
Er leek nog veel meer mis met de verbindingen van de telefoon. Nadat ik de APN opnieuw handmatig ingesteld heb, lijkt alles nu naar behoren te werken :-)
Met vriendelijke groeten,
Jacco
Er leek nog veel meer mis met de verbindingen van de telefoon. Nadat ik de APN opnieuw handmatig ingesteld heb, lijkt alles nu naar behoren te werken :-)
Met vriendelijke groeten,
Jacco
Hoi Jacco_vL,
Welkom op het Simyo Forum:D
Wat fijn om te lezen dat je het al hebt kunnen oplossen. Dankjewel voor de update.
Werkt nu ook je nummerweergave naar behoren?
Welkom op het Simyo Forum:D
Wat fijn om te lezen dat je het al hebt kunnen oplossen. Dankjewel voor de update.
Werkt nu ook je nummerweergave naar behoren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.