Beste, wie heeft er tips voor nummerportering van Rabomobiel (nr is recent overgenomen door KPN) heb geen nieuw simkaartje gekregen en kpn blijft aangeven dat telnr en kaartnummer niet overeenkomen. naar mijn idee heeft kpn een nieuw simkaartnummer aangemaakt, maar ze willen dit niet doorgeven, iemand?
Alvast vriendelijk bedankt tvi
Bladzijde 1 / 1
Beste Timo Visser,
Wachtende het antwoord van Simyo wil ik u adviseren uw 06 nummer te verwijderen vanwege privacy.
Dit is een openbaar forum, iedereen kan het lezen.
Tot een uur na plaatsing is dat mogelijk, wanneer ik me niet vergis.
Groet,
Friesian
Wachtende het antwoord van Simyo wil ik u adviseren uw 06 nummer te verwijderen vanwege privacy.
Dit is een openbaar forum, iedereen kan het lezen.
Tot een uur na plaatsing is dat mogelijk, wanneer ik me niet vergis.
Groet,
Friesian
Beste Timo Visser,
Wachtende het antwoord van Simyo wil ik u adviseren uw 06 nummer te verwijderen vanwege privacy.
Dit is een openbaar forum, iedereen kan het lezen.
Groet,
Friesian
stom van me zag het nu ook thnks, vr gr
Hi Timo Visser.
Je weet toch, geen woorden maar daden zegt/zingt men.
Goed dat je mijn raad hebt opgevolgd,
Voor de rest....
Houd dit topic goed in de gaten, en w8 op de reactie van een moderator.
********
Anytime anyplace anywhere.
(met dank aan Nena & Kim Wilde)
Je weet toch, geen woorden maar daden zegt/zingt men.
Goed dat je mijn raad hebt opgevolgd,
Voor de rest....
Houd dit topic goed in de gaten, en w8 op de reactie van een moderator.
********
Anytime anyplace anywhere.
(met dank aan Nena & Kim Wilde)
Hi tvi, welkom op het Simyo forum!
In je gegevens zie ik dat je ook al redelijk uitgebreid mailcontact hierover hebt gehad.
Om redenen die ons nooit bekend zullen worden lukt het niet om bij KPN (notabene) het correcte simkaart nummer boven water te krijgen.
Als laatste geef je aan dan maar nummerbehoud te annuleren en je bundels te activeren; dit gebeurt dus vanmiddag nog. Het mailticket heb ik nu gesloten.
Dan kun je in ieder geval beginnen met goedkoop te bellen.
Stel dat je nou binnen afzienbare tijd alsnog dat simkaart nummer weet te achterhalen, dan kun je via Mijn Simyo nog nummerbehoud aanvragen.
Friesian; dank je voor de assistentie!
In je gegevens zie ik dat je ook al redelijk uitgebreid mailcontact hierover hebt gehad.
Om redenen die ons nooit bekend zullen worden lukt het niet om bij KPN (notabene) het correcte simkaart nummer boven water te krijgen.
Als laatste geef je aan dan maar nummerbehoud te annuleren en je bundels te activeren; dit gebeurt dus vanmiddag nog. Het mailticket heb ik nu gesloten.
Dan kun je in ieder geval beginnen met goedkoop te bellen.
Stel dat je nou binnen afzienbare tijd alsnog dat simkaart nummer weet te achterhalen, dan kun je via Mijn Simyo nog nummerbehoud aanvragen.
Friesian; dank je voor de assistentie!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.