Skip to main content
Op 5 juni j.l. heb ik een nieuwe Simyo prepaid kaart aangevraagd. Ik wilde graag meteen gebruik maken van nummerbehoud, maar mijn huidige provider (Vectone) stond niet in de voorkeuzelijst en dus heb ik de instructies gevolgd zoals deze op de website staan: nadat je de nieuwe simkaart hebt ontvangen telefonisch nummerbehoud aanvragen.



Na enkele dagen ontving ik mijn nieuwe simkaart en heb meteen telefonisch nummerbehoud aangevraagd. Ik kreeg de toezegging dat ik diezelfde dag of een uiterlijk een dag later gebeld zou worden met nieuws over de portering. Toen dit uitbleef heb ik zelf maar even gebeld en kreeg vervolgens te horen dat er geen aanvraag voor nummerbehoud bekend was... Duizend maal excuus van de Simyo medewerker, maar ik kreeg nieuwe instructies...



Deze keer moest ik een 'nep' aanvraag voor nummerbehoud doen vanuit mijn Simyo account (bij KPN met een fictief telefoonnummer) en hier direct een email achteraan sturen met uitleg en het werkelijk te porteren nummer en info over de huidige (bij Simyo) onbekende provider.



Nu staat al dagen mijn ' nep' aanvraag voor portering van een fake nummer open bij KPN en schijn ik te moeten wachten totdat de portering door KPN wordt afgekeurd alvorens de juiste aanvraag kan worden ingediend. En het duurt maar en het duurt maar... Is hier wat meer spoed achter te zetten door de aanvraag van KPN versneld af te laten keuren en de juiste aanvraag in te dienen? Ik wil z.s.m. mijn nummer overgezet hebben a.u.b.
Hoi Mozzy, welkom op het forum van Simyo!



Ai, wat vervelend dat er vertraging is ontstaan in het overnemen van je nummer, dat is natuurlijk niet de bedoeling :(



Ik heb zojuist in ons Nummerbehoud-systeem gekeken en zie dat we een goedkeuring hebben gekregen om je nummer komende maandag (23-6) over te nemen, je zal hier ook nog een e-mail ter bevestiging van krijgen :)



Sorry voor het ongemak!

Reageer