.

Beantwoord

Nummerportering (nog) niet gelukt, wat nu?

  • 28 February 2023
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Best moderatieteam,

vandaag bericht gehad van KPN en Simyo dat mijn mobiele nummer, eindigend op 800 is geporteerd naar Symyo.

Echter, bij Simyo nog tijdelijke nummer eindigend op 179 in gebruik en als ik vanuit huis naar mijn mobiel bel, melding nummer onbekend.

Dit gemeld bij Simyo, er blijkt iets fout te zijn gegaan bij KPN met de portering van het nummer en kan tot enkele dagen duren voordat het is opgelost.

Nu ben ik voor mijn bestaande relaties dus niet mobiel bereikbaar en ook niet in staat om door te schakelen naar een mobiel nummer van mijn vrouw of mijn thuisnummer.

Omdat ik slechthorend ben heb ik op mijn vraag over de bundelkosten met het tijdelijke nummer niet goed begrepen of, dat als ik bel, internet e.d. dit binnen mijn bundel valt zolang ik noodzakelijkerwijs van het tijdelijke nummer gebruik moet maken of dat er de kosten van het tijdelijke nummer berekend worden?

Jammer.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 February 2023, 10:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

HoiHoi @JanD - Jan.

Morgen Jan, collega behulpzame klant. 😇

Leuk je hier te zien. Normaliter valt een tijdelijk nummer buiten de bundel maar 1 van de moderators of de community manager zal zich bij jou melden. @Roeqajja , @Amy of @Seren .

Fijne dag nog en succes. 

Hallo moderatieteam en @Friesian (leuk je weer tegen te komen), zojuist een SMS van Simyo gehad dat het geporteerde nummer nu actief is. E.e.a. gecontroleerd en het werkt.

Dit topic kan gesloten worden.

 

Reputatie 5
Badge +5

@JanD  Grappig om weer iemand die ik ken van het kpn-forum, nu hier tegen te komen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanD,

Bedankt voor je bericht. Goed om te lezen dat je nummer inmiddels is overgezet en dat alles nu naar behoren werkt :).

Bedankt voor je hulp @Friesian! Leuk om je weer even op het Forum te zien 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer