Skip to main content

Ik zou vandaag overstappen met het gezin van Delta naar Simyo. Nummer portering aangevraagd en stappen doorlopen.

Van mijn twee kinderen is alles vlekkeloos verlopen, maar mijn eigen nummer hangt nog ergens vast. Ik kan nu inloggen maar de simkaart niet activeren (omdat het lijkt dat het nog op nummer portering hangt)

Delta heeft me ondertussen afgesloten, omdat het contract vandaag eindigde….. dus nu kan ik helemaal niks.

Hoe nu verder? Ik heb vandaag mijn telefoon echt nodig ivm nachtdienst in het ziekenhuis.

Hoi @dvdsluijs,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat met je nummerbehoud. Het lijkt vast te lopen in het systeem.

Ik heb dit met hoge prio doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra ik meer weet ontvang je een terugkoppeling.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en de slechte start.

Groetjes,
Ashley

Nou het is echt een bende, sorry dat ik het zeg.

Gisteren ochtend met jullie helpdesk aan de lijn gehangen.

De dame vertelde me dat ik het gewoon moest afwachten, komt goed. Maar omdat er 2 andere nummers ‘s morgens al waren overgezet begon ik toch te twijfelen.

Nog een keer gebeld, andere dame. Die zocht het echt goed uit voor me. Portering was niet goed gekeurd maar ook niet afgekeurd door Delta. Dus het hing in in een tussen fase. eerste lijn heeft nog een spoed geprobeerd door te drukken maar ging niet. Ik moest Delta even bellen zodat ze bij Delta het proces konden doorzetten.

Delta gebeld…. Nee niets ontvangen meneer qua nummer portering. U moet Simyo bellen om opnieuw de portering aan te vragen.

Simyo gebeld, kreeg een heer aan de lijn. Nee nee we kunnen geen portering opnieuw inschieten. U moet uw huidige Simyo abonnement annuleren, dit kan kosteloos omdat u nog in de 14 dagen zit. En dan een nieuw abonnement afsluiten en dan opnieuw de portering aanvragen. Ik kreeg het gevoel dat ik net zoals bij dame 1 met een kluitje in het riet gestuurd werd. Maar goed, prima doen we dat.

Abonnement geannuleerd!

Nieuw abonnement met nummer portering aangevraagd. Oh ja …. moet nummer doorgeven dat per SMS binnenkomt… JA DAT KAN DUS NIET WANT MIJN CONTRACT BIJ DELTA IS TEN EINDE !!!!!

Simyo bellen….. servicedesk uit de lucht

FUCK DIT, dit Simyo abonnement ook geannuleerd!

DELTA bellen, help ik heb spijt van mijn overstap naar SIMYO, kunnen jullie mijn abonnement heractiveren en met nummer behoud. Ja kan! Heeft u wel nieuwe simkaart nodig. Prima stuur maar op zolang ik mijn nummer maar kan behouden.

Zojuist mail op eerst geannuleerd Simyo abonnement! Uw simkaart is geactiveerd de nummer portering is gelukt

WTF !!!!

Hoi @dvdsluijs,

Bedankt voor je reactie. Ik snap dat het erg frustrerend en verwarrend is.

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met verschillende medewerkers en er verschillende dingen zijn verteld. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Zoals aangegeven in deze topic heb ik n.a.v. je vraag het probleem doorgezet naar onze technische afdeling die het porteringsprobleem hebben opgelost. Hierdoor is je nummer als nog correct overgezet op je nieuwe Simyo aansluiting en hangt het niet ergens tussen. Opnieuw bestellen was dus niet nodig. Mijn welgemeende excuses voor alle verwarring en ongemak. 

Ik zie inderdaad dat je de bestelling wilde annuleren. Wil je dit nog steeds? Indien dit het geval is hoor ik het graag.

Om het hopelijk toch een beetje goed te maken heb ik een klein cadeautje klaargezet in je mijn Simyo. Deze kan je elk gewenst moment activeren via je mijn Simyo.

Nogmaals onze excuses voor hoe alles is gegaan.

Groetjes,
Ashley

Heel eerlijk Ashley, ik heb twee dagen in de angst gezeten dat ik mijn nummer zou gaan verliezen. Kon er slecht van slapen en kreeg er hartkloppingen van. Buiten het feit dat ik dus bijna 2 uur in de wacht heb gehangen bij de servicedesk van Simyo en Delta

Ik durf nu helemaal niks meer te doen omdat ik bang ben om het nummer alsnog kwijt te raken.

Vandaag krijg ik de simkaart binnen van Delta en mijn nummer hangt nu weer aan Simyo.

Snap je dat ik echt niet weet wat ik moet doen.

Mijn nummer hangt nu aan de simyo kaart dus laat dat maar doorlopen. Want dit lijkt nu goed te werken.

Moet ik zeker Delta weer gaan bellen dat ik afzie van het abonnement.

Hoi @dvdsluijs,

Bedankt voor je reactie.

Ik snap dat het erg vervelend en stressvol was. Nogmaals onze excuses hiervoor. 

Je nummer is nu inderdaad succesvol overgezet naar Simyo en de aansluiting actief. Hopelijk gaat alles nu goed en ervaar je geen problemen meer. 

Groetjes,
Ashley

Reageer