.

Vraag

Nummerportering naar *Bliep

  • 10 July 2012
  • 1 reactie
  • 670 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo!

Ik heb nummerportering aangevraagd bij de nieuwe provider *Bliep om mijn Simyo nummer naar hun te brengen. Volgens hun systeem is de nummerportering geaccepteerd en zou alles moeten werken, niet dus. Ik heb nu zelfs met de directeur mail contact en die zegt dat het probleem bij mijn oude provider ligt Simyo dus. Ik heb op 21 juni nummerportering aangevraagd bij *Bliep maar mijn nummer is nogsteeds niet overgezet. Simyo is wettelijk verplicht om aan de eisen van nummerportering te doen. Dus ik ben eigenlijk een beetje verbaasd waarom het zolang duurt. Mijn Simyo nummer is 0613179839. Ik hoop dat jullie het voor mij kunnen oplossen. 

Groeten!

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Usain,

Volgens onze gegevens is je nummerbehoud aanvraag goedgekeurd en wordt het telefoonnummer per 23/7 over gezet. Deze informatie zou bij Bliep ook bekend moeten zijn.

Groetjes,

Alex

Reageer