Binnenkort stap ik over van Simyo naar Hi, waarbij ik gebruik maak van a) de mogelijkheid tot voortijdige beëindiging van mijn abonnement wegens de gewijzigde voorwaarden, en b) nummerportering.
Ik ben al door Simyo gebeld nav de voortijdige beëindiging, en kreeg te horen dat het geen probleem was om per 1 juni op te zeggen. Men zou de aanvraag tot nummerportering van mijn nieuwe provider afwachten.
Nu heeft Hi al tweemaal een aanvraag gedaan (eenmaal op mijn oude simkaart, en eenmaal op mijn nieuwe simkaart; ik ben vandaag van sim gewisseld ivm een nieuw toestel) alleen die aanvragen tot nummerportering zijn beide afgewezen. Hi heeft de datum op 2 juni gezet, omdat dat de eerste werkdag is nadat de beëindigingsdatum voorbij is, maar helaas wijst Simyo de portering af.
Wat gaat hier mis?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Allan24nl, welkom op het forum van Simyo.
Ik heb even gekeken naar de verzoeken van nummerbehoud door Hi, maar tot mijn verbazing zie ik helemaal geen verzoeken terug in het nummerbehoudsysteem
Wanneer Hi bij ons een verzoek doet voor 2-6 met je nieuwe simkaartnummer zal dit verzoek zonder problemen worden goedgekeurd, daarom raad ik je aan nogmaals contact op te nemen met Hi om hen opnieuw een verzoek te laten doen en hen even te laten checken waarom de twee eerdere verzoeken niet in het systeem terecht zijn gekomen, want wij hebben niets ontvangen, dus ook niets kunnen bevestigen dan wel afwijzen
Mochten er nog problemen zijn, dan verneem ik dit graag en ik hoop dat we je in de toekomst nog eens bij Simyo mogen verwelkomen? 🙂
Ik heb even gekeken naar de verzoeken van nummerbehoud door Hi, maar tot mijn verbazing zie ik helemaal geen verzoeken terug in het nummerbehoudsysteem
Wanneer Hi bij ons een verzoek doet voor 2-6 met je nieuwe simkaartnummer zal dit verzoek zonder problemen worden goedgekeurd, daarom raad ik je aan nogmaals contact op te nemen met Hi om hen opnieuw een verzoek te laten doen en hen even te laten checken waarom de twee eerdere verzoeken niet in het systeem terecht zijn gekomen, want wij hebben niets ontvangen, dus ook niets kunnen bevestigen dan wel afwijzen
Mochten er nog problemen zijn, dan verneem ik dit graag en ik hoop dat we je in de toekomst nog eens bij Simyo mogen verwelkomen? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.