Vandaag zou mijn nummer overgezet worden van kpn naar simyo. Mijn oude simkaart werkt niet meer, maar mijn nieuwe simkaart is nog steeds mijn tijdelijke nummer. Bij het afsluiten van het contract wordt niet aangegeven dat je een hele dag of misschien nog langer onbereikbaar bent. Hoe lang gaat dit duren?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je nummer nog niet is overgezet! Ik heb je aansluiting er even bij gepakt.
Ik zie dat je nummerbehoud vertraging heeft opgelopen vanwege een error op het netwerk. Onze welgemeende excuses hiervoor! De desbetreffende afdeling is op dit moment hard aan het werk om dit op te lossen zodat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je eigen nummer. De dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting worden door ons vergoed. Inmiddels heb je via een ander kanaal contact opgenomen met onze klantenservice, hopelijk zijn je vragen hiermee beantwoord.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Nog steeds is het probleem niet opgelost. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe lang dit nog gaat duren. Ik ben nu al ruim 4 dagen onbereikbaar.
Hoi
Bedankt voor je reactie. Wat onhandig dat je na 4 dagen nog steeds niet bereikbaar bent!
Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee op je aansluiting.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.