Skip to main content
Is het mogelijk om een nummerovername door andere provider binnen Simyo contracttermijn te doen?



- Loopt mijn huidige contract dan door?



- Kan ik dan mijn huidige simyo contract blijven gebruiken, evt. met een ander 'nieuw' nummer, omdat mijn nummer dan overgenomen is door een andere provider?



- Is het mogelijk om mijn contract dan te laten overnemen door een ander?



Alvast bedankt voor uw antwoord!
Is het mogelijk om een nummerovername door andere provider binnen Simyo contracttermijn te doen?



- Loopt mijn huidige contract dan door?



- Kan ik dan mijn huidige simyo contract blijven gebruiken, evt. met een ander 'nieuw' nummer, omdat mijn nummer dan overgenomen is door een andere provider?



- Is het mogelijk om mijn contract dan te laten overnemen door een ander?



Alvast bedankt voor uw antwoord!




Hoi Ivoke,



Welkom op het forum :)

Wanneer je je nummer binnen de contractsperiode mee wilt nemen naar een provider, dan kun je je contract afkopen.

Je betaalt dan in één keer de resterende maanden abonnementskosten. Je huidige Simyo contract loopt dan af, op de dag dat je je nummer meeneemt. Wanneer je daarvoor kiest, dan neem je het beste telefonisch contact op met de klantenservice op nummer 1200. Zij maken dit dan voor je in orde.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer