Skip to main content
Beste heren&mevr



Ik heb abonnment van vodafone 2jaar op 27-04-2014 al op gezegd dat nummer wil ik naar simyo prepaid overzeten , drie keer afgewezen door vodafone met de reden simkart nummer klopt het niet ,,okey ik heb de simkaart nummer gewijzig via simyo web en opnieuwe ingediende ,twee dage na bericht van simyo dat mijn verzoek afgewezen met de zelfde reden tussen tijd had ik gechat met medewerker van vodafone in vodafone web , en zeggen de probleem en ik had simkaart nummer door geven aan vodafone chatting ze zegt is klopt de nummer ,okey sluit ik de chateen box van vodafone ga ik naar simyo web plak ik op de nummer in de simyo web voor aanvraag van nummer behoud nog een keer en opsturen, twee dagen na krijgt bericht van simyo dat vodafoen weer afgewezen met de zelfde reden,,, mooie he,,he zo werkt het de provider de ene keer goed gegaan de andere keer met moiete niet goed ,alle twee provider mekaar aanwijzen voor de probleem en ik de boos voor niks ,tot nu toe bijna de tijd datum van opzeggen nader ,dus ik weet het niet meer.



Aldjaidi
Hoi Aboe Mbarak,



Dat klinkt inderdaad om gek van te worden.. 😞

Ik snap dat je een beetje het idee krijgt dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Wat wij doen is de aanvraag met de gegevens die jij aan ons opgeeft. Dat wordt dan naar Vodafone gestuurd, en die zeggen steeds: Nee, niet goed :(

Erg vreemd, omdat ze tegen jou dus zeggen dat het wel het goede simkaartnummer is, en het dan toch afwijzen.

Zou je mij in een privébericht nog 1 x het simkaartnummer kunnen sturen zoals ze ook bij Vodafone zeggen dat het moet kloppen? Een fotootje van de simkaart mag ook. Dan zorg ik dat er een nieuwe aanvraag voor 27-4-2014 wordt gedaan met dat nummer. Maar of dat goedgekeurd wordt, dat ligt echt helemaal aan Vodafone. Wij kunnen het slechts aanvragen.



Geef je de moed niet op? Ik wacht je privébericht af.



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene



Bedankt  ik heb vandaag smsje van vodafone nummerbehoud naar mij simyo is goedgekeurd op 28-04-2014.



Aboe Mbarak
🆒 wat laat zegt klantenservice simyo , ik had smsje van vodafone over goedkeuring nummer portering naar simyo gisteren maar  my simyo web is nog niks????????????????????????????????? misschien is dat foutje elke keer geweigerd  nummerbehoud door simyo zelf.
Hoi Aboe Mbarak,



Wat fijn dat de portering nu staat goedgekeurd voor 28-04-2014 😃 We zijn dat nu ook terug in onze gegevens, top! Wij zijn nu verantwoordelijk voor de nummerovername. Als je vragen of opmerkingen hebt, weet je ons te vinden 😉

Reageer