Skip to main content
Hallo, 



Ik heb een simonly abonnement afgesloten met nummerbehoud. Mijn nummer zou gisteren worden overgezet. Dit is nog niet gebeurd. Hierdoor ben ik niet bereikbaar op mijn nummer, maar alleen op het tijdelijke nummer. Ik vraag mij af wanneer het nummer wordt overgezet?



Ik kan niet bellen naar de klantenservice in verband met Hemelvaart, dit kan pas maandag. Ik hoop dat dit niet betekend dat mijn nummer dan pas wordt overgezet. Gisteren heb ik wel gebeld, zij zeiden toen dat het ongeveer om 18:00 wel was overgezet, het is nu de volgende dag en nog steeds niet gebeurd. 



Mvg, 



Sjoerd 
Probeer ook eens je toestel uit te zetten, 10 minuten wachten en dan weer aanzetten.

Mocht dit niet werken, dan vrijdag of maandag even contact opnemen met de helpdesk voor een netwerk reset.



Het nummer vanaf mobiel is 1200 (gratis)

En vanaf vastelijn 0800-0232300 (gratis)

Bel 's-middags voor kortere wachttijden.

Of Twitter @simyoNL 
Telefoon uitzetten en dan wachten heb ik geprobeerd, geen resultaat. Klantenservice is maandag pas weer bereikbaar (wordt gemeld als je naar ze belt). Dat betekend dus het komende weekend niet bereikbaar op mijn echte nummer. Jammer dit.
mijn nummer zou ook gistere worden overgezet naar mijn simyo simkaart net als bij mijn moeder, ook is dit bij mij nog niet gebeurd.

ik heb nu al spijt dat ik overgestapt ben ik heb al meerdere tweets gestuurd en pas na 3 keer het zelfde te sturen krijg ik een reactie.

ik hoop dat mijn nummer snel over gezet is zodat ik weer bereikbaar ben.
Het blijkt dat meerdere mensen hier opeens mee te maken hebben. Er schijnt gisteren een storing geweest te zijn bij KPN, die dit -mogelijk- mede veroorzaakt heeft. Mogelijk is daardoor de boel ook vertraagd.

Heel vervelend voor iedereen. Is te begrijpen. Lastig is, als zoiets zich voordoet rond vrije dag(en).



Helaas wachten dus.
Hoi allemaal,



Zoals De Leon aangeeft was er een storing bij KPN waardoor het langer heeft geduurd voordat het telefoonnummer werd overgenomen door Simyo. De storing is verholpen en de nummers zijn met vertraging in dienst gekomen bij Simyo. Excuses voor het ongemak.

Reageer