Skip to main content
Mijn vorige provider was Blyk. Een tijdje terug heb ik een abbonement bij jullie gekocht en nummerbehoud aangevraagt. ik kreeg toen het volgende mailtje van jullie:



Beste Thomas Winter,



Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06*  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is: andere serviceprovider.





Ik heb naar aanleiding van dit mailtje een bericht gestuurd naar blyk om te vragen wat er aan de hand was. Zij hebben mij weer gezegd dat ik aan jullie moet vragen hoe dit kan en wat ik moet doen om het nummer over te zetten. Dus bij deze: wilt u misschien voor mij uitzoeken hoe het nou zit met het overzetten van mijn nummer naar u provider? 



Mijn nummer bij blyk is : 06* en dit nummer probeer ik over te zetten naar u provider



Alvast bedankt!



Met vriendelijke groet,

Thomas Winter
Welkom op het forum thommedice,



Als je iets wilt laten wijzigen aan je nummerbehoud aanvraag, wanneer je een telefoonnummer wilt laten overzetten naar Simyo, zal je inderdaad contact met ons op moeten nemen. We zullen je aanvraag nu voor je wijzigen en doorgeven dat je telefoonnummer afkomstig is van Blyk.



Groetjes,



Alex

Reageer