Ik heb zonet een nieuwe simkaart geplaatst en als ik dan in zou loggen op MijnSimyo zou de vraag naar nummerbehoud worden gesteld. Deze vraag wordt echter niet gesteld. Hoe kan ik nummerbehoud krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Bij een nieuwe simkaart wordt er gevraagd om de nieuwe simkaart te activeren. Na het activeren krijg je een nieuwe pincode en pukcode van Simyo. Nummerbehoud is iets totaal anders.
Mocht je nummerbehoud willen aanvragen (om een telefoonnummer van een andere provider overzetten naar je Simyo-simkaart) dan kan dat via:
Mijn Simyo -> Instellingen -> Simkaart -> Nummerbehoud aanvragen
Mocht je nummerbehoud willen aanvragen (om een telefoonnummer van een andere provider overzetten naar je Simyo-simkaart) dan kan dat via:
Mijn Simyo -> Instellingen -> Simkaart -> Nummerbehoud aanvragen
Hoi Arjo1,
Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo :D
Zoals je ziet heb ik het antwoord van Groentjuh gemarkeerd. Hij geeft je namelijk het juiste stappenplan om te doorlopen. Op deze manier kun je Nummerbehoud aanvragen.
In jouw gegevens zie ik terug dat dit ondertussen ook al gelukt is! Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan weten!
@Groentjuh, bedankt voor je hulp :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo :D
Zoals je ziet heb ik het antwoord van Groentjuh gemarkeerd. Hij geeft je namelijk het juiste stappenplan om te doorlopen. Op deze manier kun je Nummerbehoud aanvragen.
In jouw gegevens zie ik terug dat dit ondertussen ook al gelukt is! Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan weten!
@Groentjuh, bedankt voor je hulp :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.