Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud wordt afgewezen

• September 5, 2026
  • 6 reacties
  • 40 Bekeken

Hallo,

Ik heb op dit moment een abonnement bij KPN via het bedrijf van mijn ex-partner. (‘KPN Klein Zakelijk’)

Nu wil ik overstappen naar Simyo en mijn nummer meenemen, maar het nummerbehoud wordt meermaals afgewezen. Dit terwijl KPN aangeeft dat het nummer niet meer speciaal vrijgegeven hoeft te worden voor portering.

Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@GHR,

Bedankt voor je bericht. Ik weet niet of je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht dat nog niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee. Kun je mij een privébericht sturen met je mobiele nummer, postcode en huisnummer? Dan kan ik de situatie voor je nakijken.

En ​@JanD en ​@Friesian, bedankt voor het meedenken! 

Groetjes,
Khadija

6 reacties

JanD
  • September 6, 2026

Beste ​@GHR , voor vragen daarover kun je vandaag bij Simyo terecht via WhatsApp van 10.00-17.00

Succes.

Friesian
  • Forum Expert
  • September 6, 2026

Beste ​@GHR , voor vragen daarover kun je vandaag bij Simyo terecht via WhatsApp van 10.00-17.00

Succes.

En anders krijg je sowieso morgen ook een reactie vanuit Simyo door een medewerker, een moderator die je verder kan helpen.

In het weekend is er alleen contact mogelijk met de KS via WhatsApp.

Contact met klantenservice.

https://www.simyo.nl/klantenservice

Khadija
Forum|alt.badge.img+3
  • Sensation
  • antwoord
  • September 7, 2026

Hoi ​@GHR,

Bedankt voor je bericht. Ik weet niet of je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht dat nog niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee. Kun je mij een privébericht sturen met je mobiele nummer, postcode en huisnummer? Dan kan ik de situatie voor je nakijken.

En ​@JanD en ​@Friesian, bedankt voor het meedenken! 

Groetjes,
Khadija

• auteur
  • Beginner
  • September 21, 2026

Hallo ​@Khadija ,

Bedankt voor je reactie! Ik weet alleen niet waar ik kan vinden dat jij inderdaad een medewerker van Simyo of moderator bent. (Beroep/Studie ‘Team Social bij Simyo’ kan iedereen invullen, lijkt me). Is het mogelijk een reactie te krijgen van iemand waar het wel duidelijk in het profiel staat? Ik stuur mijn privegegevens niet zomaar online.

Thanks!

Groetjes Hester

Friesian
  • Forum Expert
  • September 21, 2026

Goedemorgen ​@GHR - Hester.

Ik begrijp je stelling. Vroeger, eerst stond een -S- van Simyo zichtbaar bij een moderator bijvoorbeeld ook in reacties. 

Misschien heeft ze de gebruikerstitel niet zichtbaar aangevinkt bij haar forum account, algemeen. Zoals ik dat wel heb voor mijn gebruikerstitel. 

Maar ​@Khadija is wel degelijk een moderator, medewerker van het Simyo social team. 

https://forum.simyo.nl/settings/general

Khadija
Forum|alt.badge.img+3
  • Sensation
  • September 21, 2026

Hoi ​@GHR,

Bedankt voor je reactie. Ik werk inderdaad bij Simyo en kan je gegevens al inzien. Ik vraag je alsnog om bepaalde gegevens ter verificatie, juist voor je eigen veiligheid. Zo weet ik zeker dat ik met de juiste persoon te maken heb voordat ik inhoudelijke informatie over je aansluiting bespreek.

Voel je je er niet prettig bij om deze gegevens via het forum te delen, dan kun je natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur. Via WhatsApp zijn we dagelijks bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur.

@Friesian, bedankt voor je bericht. 😊

Ik hoor graag wat je voorkeur heeft!

Groetjes,
Khadija