Skip to main content
Ik zit ook met een probleem met nummerbehoud. Mijn verzoek voor nummerbehoud was door mijn vorige provider afgewezen omdat mijn abonnement daar nog liep tot 1 september (vandaag). Daarom heb ik dus ook vandaag pas mijn nieuwe SIM-kaart van simyo geactiveerd, zodat ik niet tijdelijk een ander nummer had maar meteen weer met mijn oude nummer kon bellen. Dat is nu dus toch niet het geval. Hoe kan ik dit (laten) veranderen?
Al 1,5 maand geleden heb ik een abonnement bij Simyo afgesloten met daarbij aanvraag voor nummerbehoud. Deze aanvraag was afgewezen door mijn vorige provider omdat ik daar nog een abonnement had tot 1 september. Daarom heb ik mijn sim-kaart van Simyo pas op 1 september geactiveerd, met de gedachte dat ik dan meteen weer met mijn oude nummer kon bellen. Dit is dus niet zo. Ik wil wel graag mijn oude nummer weer terug. Hoe kan ik of kunnen jullie hiervoor zorgen?
Welkom op het forum DanielleM,



Ik heb je reactie in het andere topic verplaatst naar dit topic om het overzichtelijk te houden.



Als je eerdere nummerbehoud aanvraag is afgewezen moet je weer contact opnemen met Simyo zodat wij weten of we alsnog een nummerbehoud aanvraag kunnen indienen of iets anders voor je kunnen doen. Dit vragen we ook in de email. Sommige klanten zien namelijk af van nummerbehoud. We voeren na een afwijzing dus niet automatisch de nummerbehoud aanvraag alsnog uit.



Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met Simyo over je nummerbehoud aanvraag. Volgens onze gegevens is er een nieuwe aanvraag gedaan om het telefoonnummer over te zetten. Je ontvangt vanzelf per mail informatie over de status van je nummerbehoud aanvraag.



Groetjes,



Alex

Reageer