.

Beantwoord

Nummerbehoud werkt na 10 uur nog niet

  • 25 November 2013
  • 2 reacties
  • 611 Bekeken

Vandaag (maandag 25 november) is de dag dat mijn nummer van mijn oude abonnement over zou worden gezet naar Simyo. Om ongeveer 12:00 werd mijn simkaart van KPN afgesloten en heb ik mijn Simyo simkaart geïnstalleerd. Nu om 22:00 bel ik echter nog steeds met mijn tijdelijke Simyo nummer en is mijn originele nummer niet bereikbaar.

Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Natascha 27 November 2013, 09:26

Bekijk originele reactie

2 reacties

Inmiddels, 09:30 de volgende dag werkt mijn nummerbehoud nog steeds niet.
Ik zou het waarderen als iemand van Simyo mij uit kan leggen wat er fout is gegaan en wanneer het is opgelost?
Badge +6
Vandaag (maandag 25 november) is de dag dat mijn nummer van mijn oude abonnement over zou worden gezet naar Simyo. Om ongeveer 12:00 werd mijn simkaart van KPN afgesloten en heb ik mijn Simyo simkaart geïnstalleerd. Nu om 22:00 bel ik echter nog steeds met mijn tijdelijke Simyo nummer en is mijn originele nummer niet bereikbaar.

Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?


Hoi Rose83,

Momenteel heeft KPN te maken met een storing in het systeem dat nummerbehoud regelt. Het is helaas niet bekend hoe lang de storing nog gaat duren 😞. Hopelijk is de storing snel verholpen.

Reageer