Mijn eerste verzoek voor nummerbehoud was in eerste instantie afgewezen. Daarna heb ik deze opnieuw aangevraagt met een andere datum en gelijk contact opgenomen met mijn huidige provider (HI) maar nog geen antwoord gekregen. Net kreeg ik een mailtje terug met het antwoord; Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider.
Het klinkt voor mij nu een beetje vaag omdat ik niks van de goedkeuring heb meegekregen en vraag mij af of het zo wel goed gaat?
Alvast bedankt voor het antwoorden (:
Bladzijde 1 / 1
ik heb exact het zelfde aan de hand...
de eerste mail:
Beste ....................,
Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06********ย op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is:
Gewenste overstapdatum niet mogelijk volgens huidige provider. Neem contact op met huidige provider over de datum waarop het verzoek wel uitgevoerd kan worden.
Via Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. Nadat je hebt ingelogd, zie je een blauwe balk in het tabblad Overzicht van waaruit je de gegevens kunt aanpassen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
Log je voor het eerst in, dan vragen wij je direct de simkaart te activeren. Dit betekent niet dat je abonnement start: je abonnement en bundels starten pas op de dag dat we je huidige nummer overzetten op je Simyo simkaart.
Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je afziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
en vandaag de volgende mail:
Beste ...................,
Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06********ย op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is:
Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider.
Via Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. Nadat je hebt ingelogd, zie je een blauwe balk in het tabblad Overzicht van waaruit je de gegevens kunt aanpassen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
Log je voor het eerst in, dan vragen wij je direct de simkaart te activeren. Dit betekent niet dat je abonnement start: je abonnement en bundels starten pas op de dag dat we je huidige nummer overzetten op je Simyo simkaart.
Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je afziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
het lijkt erop dat het eerste verzoek toch gelukt is. maar ik krijg nu geen definitieve overstapdatum.
weten jullie wat ik nu moet doen?
groeten bertย
de eerste mail:
Beste ....................,
Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06********ย op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is:
Gewenste overstapdatum niet mogelijk volgens huidige provider. Neem contact op met huidige provider over de datum waarop het verzoek wel uitgevoerd kan worden.
Via Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. Nadat je hebt ingelogd, zie je een blauwe balk in het tabblad Overzicht van waaruit je de gegevens kunt aanpassen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
Log je voor het eerst in, dan vragen wij je direct de simkaart te activeren. Dit betekent niet dat je abonnement start: je abonnement en bundels starten pas op de dag dat we je huidige nummer overzetten op je Simyo simkaart.
Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je afziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
en vandaag de volgende mail:
Beste ...................,
Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06********ย op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is:
Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider.
Via Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. Nadat je hebt ingelogd, zie je een blauwe balk in het tabblad Overzicht van waaruit je de gegevens kunt aanpassen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
Log je voor het eerst in, dan vragen wij je direct de simkaart te activeren. Dit betekent niet dat je abonnement start: je abonnement en bundels starten pas op de dag dat we je huidige nummer overzetten op je Simyo simkaart.
Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je afziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
het lijkt erop dat het eerste verzoek toch gelukt is. maar ik krijg nu geen definitieve overstapdatum.
weten jullie wat ik nu moet doen?
groeten bertย
beste provider,
jullie berichten zorgen voor verwarring.
bij het aanvragen van het abb op 30 dec kreeg ik direct de bevestiging dat nummerbehoud mogelijk was en wel op 8 jan. 2014. echter ik heb geen herinneringsmail meer gekregen de dag voordat eea werd overgezet. we hebben de sim geactiveerd, de bevestiging vermeldt al wel mijn oude nummer. toch ben ik niet bereikbaar. wanneer dan wel? wie kan bevestigen dat het nummerbehoud is gelukt?
gr. beginner simyo
jullie berichten zorgen voor verwarring.
bij het aanvragen van het abb op 30 dec kreeg ik direct de bevestiging dat nummerbehoud mogelijk was en wel op 8 jan. 2014. echter ik heb geen herinneringsmail meer gekregen de dag voordat eea werd overgezet. we hebben de sim geactiveerd, de bevestiging vermeldt al wel mijn oude nummer. toch ben ik niet bereikbaar. wanneer dan wel? wie kan bevestigen dat het nummerbehoud is gelukt?
gr. beginner simyo
Het klinkt voor mij nu een beetje vaag omdat ik niks van de goedkeuring heb meegekregen en vraag mij af of het zo wel goed gaat?
Alvast bedankt voor het antwoorden (:
Hoi Lauuu, welkom op het Simyo forum :)
Volgens onze gegevens is er twee keer nummerbehoud aangevraagd Dit is nu verholpen, en je nummer wordt gewoon op 7 februari overgezet naar Simyo 😃
de eerste mail:
...
het lijkt erop dat het eerste verzoek toch gelukt is. maar ik krijg nu geen definitieve overstapdatum.
weten jullie wat ik nu moet doen?
groeten bertย
Hoi de eerste, jij ook welkom op het forum!
Voor jou geldt exact hetzelfde als voor lauuu
Je nummerbehoud is gewoon goedgekeurd, en wel voor 12 februari!
jullie berichten zorgen voor verwarring.
bij het aanvragen van het abb op 30 dec kreeg ik direct de bevestiging dat nummerbehoud mogelijk was en wel op 8 jan. 2014. echter ik heb geen herinneringsmail meer gekregen de dag voordat eea werd overgezet. we hebben de sim geactiveerd, de bevestiging vermeldt al wel mijn oude nummer. toch ben ik niet bereikbaar. wanneer dan wel? wie kan bevestigen dat het nummerbehoud is gelukt?
gr. beginner simyo
Hoi beginner mobiel, ook voor jou geldt: welkom op het forum!
Omdat jouw nummer afkomstig was van een prepaid aansluiting, was dit overzetten al binnen een paar dagen geregeld. Gisteren is je nummer naar Simyo overgezet, en je belt er ook al mee, zie ik 🙂
hoi ernst
ik heb inmiddels ook contact gehad met de klanten service, en nu is het ook vermeld onder mijn simyo dat de overgangs datum geacepteerd is.
er is blijkbaar ergens wat mis gegaan tijdends de tweede aanvraag, de eerste maal was mijn eigen fout, ik had de verkeerde datum gebruikt.
in iedergeval bedankt voor de medewerking
groeten bert
ik heb inmiddels ook contact gehad met de klanten service, en nu is het ook vermeld onder mijn simyo dat de overgangs datum geacepteerd is.
er is blijkbaar ergens wat mis gegaan tijdends de tweede aanvraag, de eerste maal was mijn eigen fout, ik had de verkeerde datum gebruikt.
in iedergeval bedankt voor de medewerking
groeten bert
ik heb inmiddels ook contact gehad met de klanten service, en nu is het ook vermeld onder mijn simyo dat de overgangs datum geacepteerd is.
er is blijkbaar ergens wat mis gegaan tijdends de tweede aanvraag, de eerste maal was mijn eigen fout, ik had de verkeerde datum gebruikt.
in iedergeval bedankt voor de medewerking
groeten bert
Hoi De eerste,
Dat is fijn dat het is opgelost en dat je nu ziet dat je nummerbehoud is goed gekeurd. Graag gedaan en een fijne dag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.