.

Beantwoord

Nummerbehoud weer afgewezen.

  • 17 March 2013
  • 4 reacties
  • 381 Bekeken

Probeer al weken om mijn nummer over te zetten naar een simyo abb. Het meenemen van het oude nummer is al 2 keer afgewezen door de kpn terwijl mijn contract vrij is. Al een keer 3 kwatier met de kpn aan de lijn gezeten.Alles zou nu goedkomen,maar na de aanvraag de volgende dag mail dat het nummer niet kon worden omgezet.Ze geven dan reden=61. Alles na gekeken en ik had alle gegevens goed ingevuld.
Wat nu ???
icon

Beste antwoord door Wayne 18 March 2013, 16:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
.Ze geven dan reden=61.

Toch niet omdat je 61 bent? Geintje.:p
Normaliter neem je een abonnement bij Simyo en vraag je bij Simyo nummerbehoud aan. Zij regelen dat dan vervolgens met jouw huidige provider KPN. Zo is het ook gegaan? Je hebt bericht van Simyo gekregen dat je nummer niet overgezet kan worden? Ik vraag maar...
Ja..zo is het gegaan.
Misschien toch maar afwachten tot ik 61 ben.....
Reputatie 7
Badge +9

Misschien toch maar afwachten tot ik 61 ben.....


Zou ik niet doen...;)  Even afwachten totdat een moderator hier (morgen) een antwoord kan geven op je vraag. Ben er ook wel een beetje benieuwd naar waarom je niet wegkomt bij Ma KPN. Toch niet iets met je Sim-cardnummer? Succes i.i.g..
Reputatie 2
Badge +1
Hey Richardvakman,

De reden dat jouw aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen is het feit dat het klantnummer niet overeen komt met het telefoonnummer. Zou je mij in een privebericht het correcte klantnummer toe kunnen sturen?

Reageer