Skip to main content
In April kreeg ik het bericht dat KPN als huidige provider het nr niet eerder kan porteren dan 1 augustus.



Vandaag op 31 juli krijg ik het bericht dat het  tot 29 Oktober gaat duren: hoe kan dat? ik wacht al meer dan 3 maanden en moet nu weer 3 maanden wachten.

Gaarne actie en reactie.



Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0613838370 op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: 61 | Alternatieve datum: 2013-08-01T11:00:00 | 01-08-2013.

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0613838370 op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: 61 | Alternatieve datum: 2013-10-29T11:00:00 | 29-10-2013.
In April kreeg ik het bericht dat KPN als huidige provider het nr niet eerder kan porteren dan 1 augustus.



Vandaag op 31 juli krijg ik het bericht dat het  tot 29 Oktober gaat duren: hoe kan dat? ik wacht al meer dan 3 maanden en moet nu weer 3 maanden wachten.

Gaarne actie en reactie.



Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0613838370 op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: 61 | Alternatieve datum: 2013-08-01T11:00:00 | 01-08-2013.

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0613838370 op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: 61 | Alternatieve datum: 2013-10-29T11:00:00 | 29-10-2013.




Hoi Getjan14,



Ik vermoed door je verhaal dat het om een zakelijke aansluiting bij KPN gaat?

Die hebben een opzegtermijn van drie maanden. Een normaal verzoek nummerbehoud mogen wij pas twee maanden vantevoren doen. Maar dat gaat dus mis als het zakelijk is, dan wordt die datum steeds weer opgeschoven.



Als je mij in privébericht het klantnummer stuurt van de zakelijke aansluiting van KPN, dan zorg ik ervoor dat er zsm een nieuw verzoek wordt gedaan wat wel wordt goedgekeurd (als KPN ook meewerkt ;)).

Het wordt dan wel nog steeds over drie maanden, daar gaan ze niet van afwijken.



Ik wacht je privébericht af :)



Groetjes,

Charlene
Hoi getjan14,



Bedankt voor je privébericht. :)



We gaan een nieuw verzoek voor je doen met deze gegevens. Daar ontvang je per email weer bericht van als je oude provider geantwoord heeft. Of je klantnummer klopt, kan ik niet controleren. Dat weten ze bij je oude provider.



Het is wel belangrijk dat je weet dat je abonnement bij ons pas begint op het moment dat we je nummer overnemen. Daarvoor zou je het tijdelijke nummer wel kunnen gebruiken, maar je betaalt dan Buiten bundel tarieven, zodat je rekening hoog op kan lopen. Ik zou je dus adviseren om je huidige abonnement te blijven gebruiken, tot de dag dat je nummer wordt overgezet.



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



bedankt voor dit bericht, blijven de sim-cards voor de 

06**** >> dit zal gekoppeld worden aan Simyo 06****

06**** >> gekoppeld aan Simyo telefoonnummer: 06****,



gewoon geldig, want ik las dat ze binnen een bepaalde termijn geactiveerd moeten worden.



Dank voor je reactie
Hallo Charlene,



bedankt voor dit bericht, blijven de sim-cards voor de 

06**** >> dit zal gekoppeld worden aan Simyo 06****

06**** >> gekoppeld aan Simyo telefoonnummer: 06****,



gewoon geldig, want ik las dat ze binnen een bepaalde termijn geactiveerd moeten worden.



Dank voor je reactie




Hoi Gertjan14,



Ik heb je een privé bericht gestuurd. Je hebt de Simyo telefoonnummers door elkaar gehaald.

Daarnaast heb ik je bericht aangepast omdat het privacy gevoelige informatie bevat.

Reageer