.

Vraag

nummerbehoud, wat is de status?

  • 19 March 2023
  • 6 reacties
  • 27 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb nummer behoud voor twee nummers aangevraagd 3 maanden geleden van een nummer

heb ik een mail gekregen dat morgen dit nummer via Simyo gaat werken

Maar het andere nummer heb ik niets van gehoord, beetje vreemd, nu gaat het toch niet zo zijn dat ik nog langer vastzit aan die andere provider.

Alle twee de nieuwe Simyo abonnement kaartjes heb ik hier.

gr; emile

Admin: Titel van topic aangepast vanwege vindbaarheid.


6 reacties

Hallo @#Biertje# heb je van de andere provider ook nog niets gehoord over de opzegging van dat betreffende nummer?

Even nazien hoe lang dat contract nog loopt bij je oude provider.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @#Biertje#,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Heb je van het andere nummer ook geen e-mail ontvangen van ons met de goedkeuring of afkeuring van het nummerbehoud? 

Zou je mij een privĂ©bericht willen sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even in het systeem voor je 😊.

Bedankt voor je reactie @JanD! 

Groetjes,
Amy

Badge

Amy , en Jan,

ik zal zoals jullie vragen eerst even mijn contract opzoeken, ik heb vorig jaar zomer meer MB,s er bij gekocht dat kon ik volgens de persoon waar ik dat bestelde bij thuiskomst weer stop zetten want dan werk ik weer via de thuis wifi, maar dat blijkt een verzinsel te zijn en betaal ik nu al meer den een half jaar voor die mb,s die eigenlijk elke maand gewoon verloren gaan, dat is ook de reden dat ik daar opstap, ik heb ze gewaarschuwd dat dit ging gebeuren en nog veel meer, ik heb daar ook TV, internet, stroom, enz van, dus niet slim van ze.

zelfs een service als hallo u betaald voor iets dat u niet gebruikt hebben ze schijnbaar niet.

zal ook nog even reclame maken maar dan wel negatief DELTA mobiel [ betere naam zou zijn graaigraag]

met vr gr; Emile

Badge

hallo, hier  het nummer; 7XXXX wat ik op mijn gsm [ 06XXXXXXXX] heb ontvangen

vgr; emile de Letter

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @#Biertje#,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb het 06-nummer en de code in het bericht aangepast. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens publiekelijk te delen voor je eigen veiligheid 😊. 

Heb je de code terug ge-sms't die je hebt ontvangen? Zo verifieer je namelijk het 06-nummer zodat we zeker weten dat het nummer bij jou hoort. Als je dit inderdaad hebt gedaan krijg je binnen Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @#Biertje#,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!

Ik zou even met je mee moeten kijken wat er precies aan de hand is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Dan kijk ik graag even met je mee.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer