.

Beantwoord

nummerbehoud was afgewezen

  • 22 November 2012
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Mijn nummenbehoud was afgewezen, streken van mijn mijn oude provider.
nu ben ik benieuwd of mijn nummerbehoud er wel door heen is gekomen?

Moderator kun je mijn vraag beantwoorden??

Marcel Kerkmans
icon

Beste antwoord door Wayne 23 November 2012, 14:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum m85,

Wij hebben na de afwijzing de aanvraag niet opnieuw ingediend. Zou je even kunnen laten weten of dit de bedoeling is? De reden die wij van jouw huidige provider hebben ontvangen is het feit dat dit abonnement nog zou lopen tot 15-11-2013.
Hallo

Ik heb een dag of 5 naar jullie gebeld met de vraag om de aanvraag opnieuw te doen. De datum van mijn contract is niet juist doorgecomuniceerd vanaf mijn Oude provider, ik heb hun hier al voor de 2 e keer voor gebeld. Mijn vraag is dus om de nummerbehoud aanvraag opnieuw ingang te zetten!!!!
Badge +2
Beste m85,

Zou je ons kunnen aangeven per wanneer wij het nummer zouden mogen overnemen? Wij zullen vervolgens een nieuwe aanvraag voor de door jou opgegeven datum indienen.

Groetjes,

Arie
Halllo Arie,

Per direct, 27 november 2012
Ik wil niet vervelend doen maar door dat de nummerbehoud niet wordt aangevraagd wordt mijn abo steeds verlengt met een maand bij mijn oude provider snapt U! Ik wil weg bij mijn provider maar dit duurt tergend lang zo!! No offense!
Ik heb al eerder hier over gebeld!!!

Check eerste bericht van deze topic.

GR.

Marcel Kerkmans
Reputatie 5
Badge +10
Hoi m85,

We hebben een nieuwe aanvraag ingediend. Je moet er wel rekening mee houden dat het overzetten van een telefoonnummer altijd minimaal 5 werkdagen in beslag neemt. Je ontvangt vanzelf weer een email met daarin de overzetdatum gecommuniceerd.

Groetjes,

Alex

Reageer