Ik begin er nu een beetje klaar mee te worden, aangezien niks blijkt te helpen.
Vandaag is mijn nummer over gezet. Aangezien ik de mail niet eerder had gezien heb ik vandaag pas mijn Simkaart geactiveerd.
Kon de hele dag niet bellen, dus heb vanmiddag maar de klantenservice gebeld.
De eerste persoon heeft al mn gegevens doorgekeken, dus ook van mn activatie, en dat was allemaal goed. Moest daarna simcode hebben dus moest weer terugbellen.
De tweede persoon heeft mijn simkaar van t netwerk afgehaald en er weer op gezet. Mijn mobiel moest een kwartiertje uit staan met de simkaart er uit.
Heb de simkaart er uit gehaald en alles uit gelaten. Dit ipv een kwartier, heb ik DRIE kwartier gedaan.
Dus na 3 kwartier mijn simkaart er weer in, mobiel weer aan, eventjes wachten en weer bellen.
NĂłg niks veranderd.
Heel apart, ik kan niet bellen, smsen of mijn data gebruiken, maar er is niks fout.
Vraag me diep af hoe dit kan. Ondertussen kan ik nog steeds mijn mobiel niet gebruiken, terwijl dit vandaag en de rest van dit weekend, ZEER belangrijk is.
Graag ASAP een antwoord met iets wat ik of jullie kunnen doen, zodat ik eindelijk weer kan bellen.
Dit vind ik echt niet kunnen namelijk.
mvg.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie