.

Beantwoord

Nummerbehoud was 18-10, maar ik ben geblokkeerd

  • 18 October 2013
  • 7 reacties
  • 324 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hi.

Ik begin er nu een beetje klaar mee te worden, aangezien niks blijkt te helpen.

Vandaag is mijn nummer over gezet. Aangezien ik de mail niet eerder had gezien heb ik vandaag pas mijn Simkaart geactiveerd.
Kon de hele dag niet bellen, dus heb vanmiddag maar de klantenservice gebeld.
De eerste persoon heeft al mn gegevens doorgekeken, dus ook van mn activatie, en dat was allemaal goed. Moest daarna simcode hebben dus moest weer terugbellen.
De tweede persoon heeft mijn simkaar van t netwerk afgehaald en er weer op gezet. Mijn mobiel moest een kwartiertje uit staan met de simkaart er uit.

Heb de simkaart er uit gehaald en alles uit gelaten. Dit ipv een kwartier, heb ik DRIE kwartier gedaan.
Dus na 3 kwartier mijn simkaart er weer in, mobiel weer aan, eventjes wachten en weer bellen.

NĂłg niks veranderd.

Heel apart, ik kan niet bellen, smsen of mijn data gebruiken, maar er is niks fout.
Vraag me diep af hoe dit kan. Ondertussen kan ik nog steeds mijn mobiel niet gebruiken, terwijl dit vandaag en de rest van dit weekend, ZEER belangrijk is.

Graag ASAP een antwoord met iets wat ik of jullie kunnen doen, zodat ik eindelijk weer kan bellen.
Dit vind ik echt niet kunnen namelijk.

mvg.
icon

Beste antwoord door Ernst 22 October 2013, 13:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

heb mijn mobiel vannacht maar even uit gehad. van 23.30 tot 9.30 heeft ie uit gestaan.
nog steeds niks.

Het is nu 16 uur nadat ik mijn topic geopend heb.
Graag snel antwoorden, want ik heb mijn mobiel gewoon nodig. ZEKER dit weekend.
Reputatie 7
Badge +9
Zal niet lukken voor maandag ben ik bang, de telefonische klantenservice is gesloten tijdens het weekend maar het gebeurt wel eens dat er op zaterdag een forum moderator inlogt, wellicht kan die ook de zaak oplossen. Verder hoor ik vaak dat problemen relatief snel via Twitter worden opgelost, zou je ook kunnen proberen als er echt haast bij is.
Nog een dag zonder mobiel netwerk.

Heb vandaag nog meer dingen geprobeerd. Vliegtuig modus, instellingen aanpassen, en heb zelfs nagegaan of mijn mobiel toch niet simlock had. Geen simlock dus, en de andere dingen werkten niet.

Vind dit erg jammer. Ben niet voor niets overgestapt, maar begin nu wel aan mijn keuze te twijfelen. Hoop dat er morgen, of vandaag (hoe je het ook ziet, het blijft zondag) iemand me kan helpen. Als ik maandag avond nog steeds niet verder gekomen ben, ga ik iets anders zoeken.

Mvg.
Badge +1
Nog een dag zonder mobiel netwerk.

Heb vandaag nog meer dingen geprobeerd. Vliegtuig modus, instellingen aanpassen, en heb zelfs nagegaan of mijn mobiel toch niet simlock had. Geen simlock dus, en de andere dingen werkten niet.

Vind dit erg jammer. Ben niet voor niets overgestapt, maar begin nu wel aan mijn keuze te twijfelen. Hoop dat er morgen, of vandaag (hoe je het ook ziet, het blijft zondag) iemand me kan helpen. Als ik maandag avond nog steeds niet verder gekomen ben, ga ik iets anders zoeken.

Mvg.


Zou als ik jou was even contact opnemen per Twitter, volg @simyonl dan volgen ze je terug en kun je per DM je 06nummer doorgeven, dan kijken ze het vandaag voor je na! 🙂
Klinkt dat niet ook maar een beetje apart?
Op twitter, een social media, heb ik wel kans op een antwoord, maar als ik het op het forum van hhun eigen site niet?
Klinkt in mijn oren wel heel raar. Beetje jammer ook weer. Niet iedereen heeft namelijk een twitter account. Soms is dat omdat ze t niet leuk vinden of wat dan ook, maar soms zitten er persoonlijke redenen achter. Zoals bij mij.
Leuk dat ik dan de sjaak (ik blijf even subtiel) ben en geen kans heb op een response, simpelweg omdat ik geen TWITTERaccount heb...
Eindelijk heb ik dan mobiel netwerk.

Vandaag nogmaals gebeld naar de klantenservice.
Bleek dat degene die vrijdag mijn simkaart van het netwerk afgehaald had, vergeten was om het er weer terug op te zetten!
Heb hier nog nooit eerder van gehoord, en vind deze fout echt niet kunnen.

Verwacht in ieder geval dat ik de kosten van vrijdag t/m zondag terug krijg.
Iemand enig idee waar ik dit kan regelen?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Bazz, namens de moderators heet ik je welkom op het Simyo forum.

Om even met je laatste vraag te beginnen: de abonnementskosten van vrijdag t/m zondag krijg je vergoed. Ik breng dit in mindering op je eerste factuur. (Dit is €1,40 voor 3 dagen)

Het is natuurlijk ab-so-luut niet de bedoeling geweest dat je simkaart reset niet is afgemaakt. Het afmelden is wel gedaan, het aanmelden, tien minuten later, niet. Namens de betreffende collega; excuses.

Via Twitter kan zijn wij op werkdagen van 09.00 tot 20.00 te bereiken, maar als er iemand 's weekends zin heeft om te werken, dan kan het voorkomen dat je in het weekend ook ineens antwoord krijgt.


@Scotsman & mmatheeuwsen: bedankt voor het meedenken.

Reageer